Aviseringar
Rensa alla

Batman och Spiderman


Ämnesstartare

YEEEEEEES!! nu har the dark knight rises första trailer kommit, fast är mer än teaser så man ser typ inget. ändå grymt. nya skit spidermna trailern har också kommit, verkar suga hårt


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Batman teasern är ju just en teaser, och en rätt tråkig en. Filmen lär bli rätt bra dock. Ska bli kul att se ifall bane lyckas bryta batmans rygg igen.

Nya spiderman verkar astöntig, Tobey Maguire passar mkt bättre som Peter Parker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Batman teasern är ju just en teaser, och en rätt tråkig en. Filmen lär bli rätt bra dock. Ska bli kul att se ifall bane lyckas bryta batmans rygg igen.

ja man får ju inte reda på nåt men det gillar jag, jag tycker att trailers visar för mycket. jag gillar att bli teased. ja den blir grym! första två är hur bra som helst och den här lär inte bli sämre. haha ja få se, han lär dock inte bli coolare än vad jokern var

ja fyfan. tobey maguire passade bra in, han är en nörd. den nya ser ut som en från the jonas brothers, dock är han bra skådis men passar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har för mig att Oldman sa att TDK Rises har ett bättre manus än TDK. Låter ju ganska lovande, hoppas han har rätt.

Är dock inte intresserad av SP-rullen. Hollywood spottar ur sig så mycket superhjältetjafs att det börjar bli riktigt tjatigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Har för mig att Oldman sa att TDK Rises har ett bättre manus än TDK. Låter ju ganska lovande, hoppas han har rätt.

bättre än the dark knight? ifall det är sant så är det jäkligt lovande. mest intressanta är nog ändå att se om tom hardy som spelar bane lyckas göra det heath ledger gjorde som jokern

Zodd:

Är dock inte intresserad av SP-rullen. Hollywood spottar ur sig så mycket superhjältetjafs att det börjar bli riktigt tjatigt.

ja de gör löjligt många superhjältefilmer just nu. inte många som är bra


   
SvaraCitera

Äntligen!
Det uppenbara, bane.
Image
jag är inte lika peppad på bane som jag var på jokern. Teasern till the dark knight var mycket bättre just för att ledger prickade in rösten och nolan utseende till 100%.
Problemet med bane är samma som med juggernaught, häftig i serierna svårt att få till bra på film.
Bane ser dock småhäftig ut här. Men långt ifrån så bra som dom lyckades med jokern.

Nu till den stora frågan. Vem är det som står till höger om batman vid 1:24?
Det är en mörk och dåligt upplyst plats dom är på. Men stora delar utav personen är svart medans andra sidan är vit. och just i sista sekunden utav teasern så syns en lampa som borde lysa upp andra sidan. Är det twoface som hyrt in bane?[wink]

Nya spindelmannen känns helt poänglös. En onödig reboot med proto goblin? vad det nu är och the lizard.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galvmeister:

jag är inte lika peppad på bane som jag var på jokern. Teasern till the dark knight var

tyckte dne här teasern var minst lika bra. gary oldmans tal var grymt och musiken i slutet var episkt. se gillar jag tom hardy som spelar bane och vem trodde att heath ledger skulle bli en bra joker? jag tror bane blir bra.

Galvmeister:

Nu till den stora frågan. Vem är det som står till höger om batman vid 1:24?

haha ja vem fan var det?

och ja nya spiderman är skit


   
SvaraCitera

patrick bateman:

bane

Ja jag tvekar inte ett dugg på att det här kommer bli mindre än otroligt. Men jag gillar jokern som karaktär mer än bane. Därför jag var mer taggad på dark knight än den här teasern.

Läste just igenom knightfall och den historien var riktigt jävla bra. Jag gissar på att mycket utav den här filmen kommer ifrån den berättelsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar inte meningen med att göra en ny spiderman, första spiderman filmen är utan tvekan en av de absolut bästa serietidningsfilmerna någonsin och tobey mcguire är ju läskigt perfekt som huvudroll.

undrar vilken skurk de valt dock, nyfiken på det. mvh spiderman fan [blush]

de har ju redan haft green goblin och venom så vet ej vad man ska hoppas på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galvmeister:

Ja jag tvekar inte ett dugg på att det här kommer bli mindre än otroligt. Men jag gillar jokern som karaktär mer än bane. Därför jag var mer taggad på dark knight än den här teasern.

jo det kan jag förstå. jag föredrar också jokern mer

Galvmeister:

Läste just igenom knightfall och den historien var riktigt jävla bra. Jag gissar på att mycket utav den här filmen kommer ifrån den berättelsen.

coolt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

fattar inte meningen med att göra en ny spiderman, första spiderman filmen är utan tvekan en av de absolut bästa serietidningsfilmerna någonsin och tobey mcguire är ju läskigt perfekt som huvudroll.

för de skulle egentligen göra spider man 4 men blev nåt krångel mellan direktörn, tobey osv har jag för mig så allt sket sig och de ville inte mer. då ville väl de onda människorna som ligger bakom alla filmer göra om allt för mer pengar eller nåt sånt typiskt

busen i den här ska vara lizard eller vad han hetter. dr kurt conners eller vad han heter där med. har jag för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

busen i den här ska vara lizard eller vad han hetter.

ahaa, vet vem det är. kunde gissa till mig att det var han eller noshörningsgubben.

har dock större förhoppningar på batman filmen, den kommer bli nice. bra skurkval med baine, att få se han på ett annat sätt än i skitfilmen batman and robin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

ahaa, vet vem det är. kunde gissa till mig att det var han eller noshörningsgubben.

hahaha noshörningsgubben. ja batman lär bli aningen bättre. hahahaha batman and robin är helt sjukt urusel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

batman and robin.

fast den är ju lite rolig pga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han som spelar spiderman i dom första filmerna är grymt snygg och jag älskar dom filmerna. iaf 1 och 2.


   
SvaraCitera