Aviseringar
Rensa alla

Batman och Spiderman


Ämnesstartare

patrick bateman:

fast den är ju lite rolig pga

haha ja, bästa one-linerserna!

lite kul också att det var george cloney som var den som failade hårdast på att spela batman [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

han som spelar spiderman i dom första filmerna är grymt snygg och jag älskar dom filmerna. iaf 1 och 2.

pausa på 0:05

Dräparen:

haha ja, bästa one-linerserna!

lite kul också att det var george cloney som var den som failade hårdast på att spela batman

haha ja så jävla rolig är han. hahaha ja george clooney var världens sämsta batman


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

lite kul också att det var george cloney som var den som failade hårdast på att spela batman

haha här ja. fyfan asså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

pausa på 0:05

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

[love]

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha

han och jag skulle passa bra tsm 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

han och jag skulle passa bra tsm 🙂

haha om du säger det så. bättre än han och kirsten dunst (mary-jane) iaf skulle jag tro [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha om du säger det så. bättre än han och kirsten dunst (mary-jane) iaf skulle jag tro

hur ska jag tolka det här? [shake]

1. spiderman är cool, du tror han och jag skulle passa
bättre än han och kristen. eftersom kristen inte är i närheten så cool som mig [cool].

2. spiderman är tönt. han borde ta mig istället eftersom jag också är det och kristen borde hitta någon coolare [mad].

3. annat alternativ [tired].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

hur ska jag tolka det här?

haha sorry kanske var lite missledande men du tänker i rätt banor iaf

jag menade faktiskt nummer 1 [smile] spiderman är rolig och kirsten är inte alls cool och spidey borde ha nån coolare och du är mycket coolare än kirsten så ni skulle kunna funka [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inne på mobilen så kan ute citera dig, hoppas du ser iaf.

Haha, var bra att det var 1an då. fast, det är klart, du vågar väl inte säga nått annat nu 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur man kan tycka att Tobey är vare sig snygg eller passande som Spiderman är ett mysterium.


   
SvaraCitera