Aviseringar
Rensa alla

Battlefield Heroes


Ämnesstartare

Fett nice att det äntligen har släppts. Har väntat sen september förra året!


   
SvaraCitera
Åtta

Ska spela nu. [cool] Spelar som en national commando - Nevon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Thing That Should Not Be.


   
SvaraCitera
Åtta

Är sjukt snygg.

nevon.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Är sjukt snygg.

men halå så där ser ju jag ut hermis


   
SvaraCitera
Åtta

Har gjort en ny karaktär. Level 7 national soldier. KarlBrandt heter jag. [party]


   
SvaraCitera

Började spela tidig Closed Beta, sen blev det uppehåll då och då. Har knappt spelat dom nya banorna.


   
SvaraCitera

Nu vill man ju ha Battlefield 1943 till datorn :O
OT: har kört bf heroes lite och det funkar utmärkt som nåt litet snabbt spel man kan köra då och då, fast flygplanen är utformade åt helvete, banorna är pyttesmå men planens hastighet är sjukt hög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

datan gick sönder i morse fick låna morsans laptop det går ju inte att spela heros på den! [cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Åtta

Erkowich:

fast flygplanen är utformade åt helvete, banorna är pyttesmå men planens hastighet är sjukt hög.

Mja. Skulle väl narare påstå att problemet med flygplanen är att de gör skitlite skada och tål väldigt, väldigt lite. Som commando kan jag lätt skjuta ned ett plan på ett magasin. Som soldier kan det vara lite värre, men med burning bullets så går det bra det med.


   
SvaraCitera

Åtta:

Mja. Skulle väl narare påstå att problemet med flygplanen är att de gör skitlite skada och tål väldigt, väldigt lite. Som commando kan jag lätt skjuta ned ett plan på ett magasin. Som soldier kan det vara lite värre, men med burning bullets så går det bra det med.

Jaha, funkar burning bullets på flygplan. Inte konstigt att man dör på 2 sekunder när fienden bara skjutit några få skott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta jag vill ju också spela!!!! [tard]


   
SvaraCitera
Åtta

Erkowich:

Jaha, funkar burning bullets på flygplan.

Ja och nej. Om träffar piloten så tar burning bullets även skada på flygplanen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klumpen:

jag har en mamma

de har vell typ alla [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera