Aviseringar
Rensa alla

battlefield heroes


apan28
Ämnesstartare

Testa battlefield heroes det äger![smile]

Edit av LightInDarkness: Diskutera gärna spelet 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

"Äger" är väl ändå att ta i.
Det enda som äger i BF Heroes är jag... [cool]


   
SvaraCitera

okej [y] ska jag ta en titt på.


   
SvaraCitera
Åtta

Jag har tidigare spelat det en del, men det blir lite halvtråkigt när man inte har någon att spela med.


   
SvaraCitera

Jag spelade mycket under den stängda betan, men sen när dom öppnade betan så blev jag kickad var 5:e minut av punkbuster, så jag tröttnade ganska fort...

men visst var det kul [y] funderar på att börja spela igen, har dom fixat punkbusterproblemet? (ja, jag uppdaterade och om installerade skiten)


   
SvaraCitera
apan28
Ämnesstartare

www.battlefieldhesoes.com


   
SvaraCitera
Åtta

Jag spelar nu. Har en level 11 commando och en level 11 soldier. Spelar på commandon just nu. Nickar Nevon och KarlBrandt.

Koffein:

har dom fixat punkbusterproblemet?

Så vitt jag vet, ja.


   
SvaraCitera

Åtta:

Så vitt jag vet, ja.

grymt, då kanske man börjar spela snart igen då...


   
SvaraCitera

apan28:

Testa battlefield heroes det äger![smile]

Tyckte det var tråkigt, man kom aldrig in på en server utan att alla var fulla hela tiden [sad]


   
SvaraCitera

Tycker att det är helt okej.
Lite tråkigt i längden kanske, men fungerar utmärkt under korta perioder av tristess.


   
SvaraCitera
apan28
Ämnesstartare

Bajwa:

Tyckte det var tråkigt, man kom aldrig in på en server utan att alla var fulla hela tiden [sad]

det har aldrig hänt mej


   
SvaraCitera
Åtta

Bajwa:

Tyckte det var tråkigt, man kom aldrig in på en server utan att alla var fulla hela tiden [sad]

Det hände mig hela tiden förut, men nu har det faktiskt inte hänt ännu. [y]


   
SvaraCitera
Åtta

Som en något skamlös bump kan jag säga att jag nu spelar som gunner, och att det faktiskt är ganska roligt - så länge man spelar med soldiers som faktiskt sköter sitt jobb och helar.

När det gäller punkbuster så verkar det som att problemet kvarstår, till en viss del. Jag har blivit kickad 2-3 gånger utan någon förklaring, men problemet är inte så vanligt.


   
SvaraCitera

Finns ej till mac [n][n]


   
SvaraCitera
Åtta

Macktorsken:

Finns ej till mac [n][n]

Inte Linux heller. [n]


   
SvaraCitera