Aviseringar
Rensa alla

Battlefield Heroes


Ämnesstartare

Hej!

SKulle behöva er hjälp.

Har till uppgift att granska battlefield heroes. ni kan googla upp hemsidan. 🙂 . Från det att man registrerar sig till att man skapat sin användare.

Den hjälp jag behöver från er att jag vill veta vad ni tycker om hur det går.

Är det lätt att registera sig? hur gamla är ni? kille/tjej? skulle ni tänka er spela det spelet annars? varför/varför inte.

har ni annan info ni kan dela med er så är jag glad 🙂

Tack på förhand


   
Citera

fanta8:

Har till uppgift att granska battlefield heroes

Du ja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Du ja!

Tror inte du läste mitt inlägg.[tired]


   
SvaraCitera

Så sade jag inte. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Så sade jag inte.

Okej. Kan du vara så VÄNLIG och svara på det jag vill ha svar på? Annars kan du ju lika gärna gå till dagis[tard]


   
SvaraCitera

fanta8:

Okej. Kan du vara så VÄNLIG och svara på det jag vill ha svar på? Annars kan du ju lika gärna gå till dagis[tard]

Jag är ledig idag. [smile]

1. Jag registrerade mig på BF Heroes för länge sedan.

2. Du vill att folk med helt olika erfarenheter ska registrera sig på en sida. De flesta kommer bara tycka "att det var att registrera sog på vilken sida som helst".
Vilket det faktiskt är... Bara att skriva in sina uppgifter och få ett mail liksom.
Det jag vill ha sagt är att upplägget för din uppgift är... dålig. Ska man göra en undersökning så ska man minimera antalet variabler. I det här fallet har du vitt skilda variabler (användarna) för varje resultat.
Betydligt bättre om du använder riktiga analysmetoder och jämför olika hemsidor själv.

3. Det här är ungdomar.se
Chansen att någon går igenom hela registreringsprocessen och avlägger rapport till dig är i stort sett obefintlig.


   
SvaraCitera
Tyrael

Myksa:

3. Det här är ungdomar.se
Chansen att någon går igenom hela registreringsprocessen och avlägger rapport till dig är i stort sett obefintlig.

Desto mer obefintligt att jag först ska GOOGLA hemsidan.


   
SvaraCitera

Tyrael:

Desto mer obefintligt att jag först ska GOOGLA hemsidan.

Haha! [bigsmile]
Tog stopp direkt. [smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera