Aviseringar
Rensa alla

BDB: I Fokus


Ämnesstartare

Är det inte fascinerande med människor som betalar för att få random personer att besöka deras sidor och kommentera deras bilder.

http://bilddagboken.se/p/createFocusOut.html?foid=10&showFocuses=1#0


   
Citera
Ämnesstartare

De som gör det är så löjliga och uppmärksamhethoriga att dem bli fascinerande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det inte fascinerande med människor som inte har 10 kronor över?

sorry var tvungen [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppmärksamhetshoreri [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snyggkille21:

Är det inte fascinerande med människor som inte har 10 kronor över?

sorry var tvungen

Det är inte själva priset, utan principen. BETALA för att folk ska skriva en sketen kommentar som ofta är elak. Och i många fall är de dessutom lättklädda på bilden. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lament:

Det är inte själva priset, utan principen. BETALA för att folk ska skriva en sketen kommentar som ofta är elak. [sad]

äh, allt du kan köpa för 10:- är egentligen lika värdelöst. nästan, typ. man kan iofs köpa plockgodis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antyder du att det finns folk på bilddagboken som inte är attentionwhores? om något så är väl de som lyckas bäst de mest framgångsrika på nämnda sida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snyggkille21:

äh, allt du kan köpa för 10:- är egentligen lika värdelöst. nästan, typ. man kan iofs köpa plockgodis

ett kilo potatis, kapitalistsvin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

ett kilo potatis, kapitalistsvin.

man får mycket mer än ett kilo potatis för 10 kronor. när köpte du potatis sist? vanligtvis kostar det 4,95 på mitt ica kvantum. har även köpt potatis för 1,50 [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snyggkille21:

man får mycket mer än ett kilo potatis för 10 kronor. när köpte du potatis sist? vanligtvis kostar det 4,95 på mitt ica kvantum. har även köpt potatis för 1,50 [blush]

köper bra potatis, kommunistsvin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

köper bra potatis, kommunistsvin.

du köper rikemanspotatis [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snyggkille21:

du köper rikemanspotatis [n]

köper den som är mest ekologisk, alternativt den vars reklam anspelar mest på hitler. brukar av uppenbara skäl bli det tidigare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

köper den som är mest ekologisk, alternativt den vars reklam anspelar mest på hitler. brukar av uppenbara skäl bli det tidigare.

jag brukar köpa de ägg som är minst. dom är nog skönast för hönan att bajsa ut [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

om något så är väl de som lyckas bäst de mest framgångsrika på nämnda sida.

Hur menar du?

mörknäs:

antyder du att det finns folk på bilddagboken som inte är attentionwhores?

Beror väl på var man drar gränsen för vad som är attentionwhore eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snyggkille21:

jag brukar köpa de ägg som är minst. dom är nog skönast för hönan att bajsa ut [blush]

brukar ej köpa ägg.

Lament:

Hur menar du?

att de som lyckas med sitt attentionwhorande bäst är de som är mest framgångsrika medlemmar, eftersom hela den communityn går ut enbart på attentionwhorande.

Lament:

Beror väl på var man drar gränsen för vad som är attentionwhore eller inte.

nej. är man attentionwhore så är man attentionwhore, och sidan är upplagd på ett sådant sätt att den bara drar till sig sådana, helt automagiskt. om inget radikalt förändrats sen jag var inne senast.


   
SvaraCitera