Forumet - BDSM

BDSM

657 3 6
Är det bara jag eller är det extremt svårt att hitta killar som gillar BDSM? De flesta är vanilla och de få som påstår sig gilla BDSM har bara kollat för mycket 50sog...

Kommentarer (13)

1. Syster mitt råd till dig är detta.
    Jag ser ditt behov och det är inte vad du tror, jag är inte den bästa människan men om du kan lyssna till mig ändå på det att jag själv har ett helt liv som vittnar för att det jag säger är sant.

Låt inte ditt liv kretsa kring kroppslig njutning.
    Detta är alltså inte en investering inför framtiden, tänk smart.
    Att leta partners för dig som ska maximera din egen njutning, ja det är faktiskt motsatsen till vad kärlek innerbär jag ska förklara varför.
    Kärlek är självuppoffring, om du då hoppas på att grunda ditt liv runt egen njutning så har du alltså givit dig in i en kärlekslös värld.
    Jag varnar dig för att jag älskar dig, detta kommer du inte att få uppleva i dessa kretser, att någon varnar dig när du tar ett steg längre ifrån dina föräldrar och dina nära relationer.
    Dom ska aldrig varna dig över dina fel, hellre kommer dom precis som du se till sin egen vinnings skull.
    Och vad vill dom vinna?
    Jo, en tillfällig njutning, ett kick.
    Och om dom behöver offra dina relationer, ditt hem, din inkomst, dina välsignelser och vänner så gör dom det utan att blinka.
    Dessa människor är alltså onda, se inte upp till dom och ha ingenting att göra med dom heller.

En investering för dig i ditt liv är alltså snarare en människa som du vill offra dig för, och som vill offra sig för dig.
    Någon som är en stabil hjälpande hand för dig igenom hela livet, investera alltså i någonting som kommer att växa igenom livet för dig, en källa som fylls på åter och åter igen utan slut, ett överflöd som aldrig tar slut.
    Detta är alltså vad du söker, och jag varnar dig här och nu på din väg, se tillbaka till dina stabila relationer i ditt liv och offra inte dom längre för din egen vinnings skull, spring istället tillbaka till den och omfamna den med allt du har!
    Gud välsigne dig syster.

2. Jag ser vad du försöker säga, men det handlar inte enbart om kroppslig njutning. Även om man inriktar sig på BDSM så är relationen väldigt viktig. En bra dom tar hand om sin sub, precis som en bra sub tar hand om sin dom. 

3. Du är ödmjuk iallafall till det jag säger, du ska veta att allt vad jag sa är inget annat än sanningen.
    Ta den med dig, men tillsvidare så utlämnar jag dig till djävulen syster, jag ber att du vänder dig till Gud när han kallar ditt namn!

4. Som satanist kommer du inte att resa dig över djävulen, det vet du va?
    Du spelar hans spel, det är logiskt att anta att du inte besegrar en fallen ängel i sitt eget spel.
    Jag som går med Jesus har dock auktoritet att trampa djävulen på nacken, jag står över honom och ska döma honom tillsammans med min himmelska fader på domedagen!

5. Men om du menar att detta är Guds spel, så måste det inte betyda att han alltid vinner. Vart är logiken med att idag så skulle det finnas så många personer som kan vinna över schacks skapare på schack.

6. Gud kan nog ha alltid rätt, men det måste inte betyda för de som ska tyda honom.

7. Ingen människa kan vinna över djävulen på sitt eget spel.
    Gud spelar inte djävulens spel.
    Jag som kristen står över satan, för att jag har auktoritet att trampa på hans nacka, jag kommer att dömma honom på domedagen.
    Men idek kommer inte förbi satan sålänge hon inte ger sitt liv till Jesus.

8. Nja tekniskt sätt så även om vi ska hålla med den kristna religion, så är det bara Gud som är över djävul. Det är bara gud som kan döma. Så för det andra, så är det tvärtom, att djävul trampar på människornas nacke och inte tvärtom. Och förresten, varför just nacken???

9. Och är det inte mer då exakt att man måste komma ”förbi” djävul för att nå Gud? Och ska man ge sitt liv till gud eller Jesus?

10. "Så förordnade han tolv som skulle följa honom, och som han ville sända ut till att predika, och de skulle hava makt att bota sjuka och driva ut onda andar."
    Markus 3:15

(Jesus sa) Amen, amen säger jag er: Den som tror på mig skall utföra de gärningar som jag gör, och större än dessa skall han göra, ty jag går till Fadern.  Och vad ni än ber om i mitt namn, skall jag göra, för att Fadern skall bli förhärligad i Sonen.  Om ni ber om något i mitt namn, skall jag göra det.
    Johannes 14:12

Fridens Gud kommer snart att krossa Satan under era fötter. Nåd från vår Herre Jesus Kristus åt er alla.

Romarbrevet 16:20

Och jag har gett er makt över fiendens alla styrkor, och makt att trampa på ormar och skorpioner och krossa dem. Inget ska skada er.
    Lukas 10:19

11. Du som jobbar för mörkrets rike, på din nacke stampar satan men inte på den som jobbar för Jesus.

Tråden har 6 svar. Sortera efter:
Jag finns ju alltidMycket gladBlink

Spana också in:

Har ingenting emot det. Varken att vara undergiven eller dominant. Tycker också att det är svårt att hitta någon att göra det med dock. Det kan dock bero på att jag tycker att det är pinsamt att fråga, eller att generellt gå ut med öppet haha.

Däremot så anser jag att det är viktigt att man känner personen som man ska utöva det med iallafall på en något högre nivå än att vara en bekant. Kan lätt bli ganska stelt annars.

Har dock inte sett 50sog, är den något att rekommendera? Spenderar helst inte min tid med en halvkass film.