Aviseringar
Rensa alla

BDSM


Ämnesstartare

Är det bara jag eller är det extremt svårt att hitta killar som gillar BDSM? De flesta är vanilla och de få som påstår sig gilla BDSM har bara kollat för mycket 50sog...


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag finns ju alltidMycket gladBlink


   
SvaraCitera

Vet inte hur jag ska kalla detta men jag gillar bondage och jag har nyligen köpt ett fint hund (männsiko) halsband till mig :3


   
SvaraCitera

i dig it 


   
SvaraCitera

Har ingenting emot det. Varken att vara undergiven eller dominant. Tycker också att det är svårt att hitta någon att göra det med dock. Det kan dock bero på att jag tycker att det är pinsamt att fråga, eller att generellt gå ut med öppet haha.

Däremot så anser jag att det är viktigt att man känner personen som man ska utöva det med iallafall på en något högre nivå än att vara en bekant. Kan lätt bli ganska stelt annars.

Har dock inte sett 50sog, är den något att rekommendera? Spenderar helst inte min tid med en halvkass film.


   
SvaraCitera

Finns ju ett flertal bdsm-communitys, men är 18-årsgräns där. Överlag är det svårt att hitta, de flesta är 50-shades-wannabes och tror de är dominanta men har ingen aning om vad de egentligen sysslar med. Gäller likadant tjejer som hävdar att de gillar hårdhänt sex... 


   
SvaraCitera
Yasuo

min pojkvän gillar bondage 

attraktivt att binda fast han och leka med hans sak och breath play >_>


   
SvaraCitera