Aviseringar
Rensa alla

BDSM


Ämnesstartare

Ja vad säger ni?


   
Citera
Ämnesetiketter

inte min grej tror jag även om just den impulsen som i förlängningen leder till bdsm finns i mig, märkte det på hur jag reagerade på en viss händelse häromveckan, men är för mysorienterad för att vilja vara för hårdhänt men lite går ju an


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tony switchblade:
inte min grej tror jag även om just den impulsen som i förlängningen leder till bdsm finns i mig

Instinkten finns nog hos alla i viss utsträckning. Forskning tyder på det. Man behöver ju dock inte vilja för det.


   
SvaraCitera

SnabbGrabb:

Instinkten finns nog hos alla i viss utsträckning. Forskning tyder på det. Man behöver ju dock inte vilja för det.

det hänger ju ihop lite men förstår vad du menar, man kan ha en starkare vilja att inte vilja.


   
SvaraCitera

bdsm är bra 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tony switchblade:

det hänger ju ihop lite men förstår vad du menar, man kan ha en starkare vilja att inte vilja.

Precis. När någon förolämpar mig grovt är min instinkt att slå in skallen på personen i fråga. Däremot kan finns det andra saker att ta hänsyn till och därmed avstår jag förmodligen. Blink


   
SvaraCitera

Alltså lite piskor och handklovar är ju nice men den extrema formen av bdsm är inte min grej.. 


   
SvaraCitera

bondage är det bästa 😛


   
SvaraCitera

Jag fotar gärna. Knytkalas låter roligare att säga än vad det är. Så jag antar jag gillar det?


   
SvaraCitera

SkeletonGirl: Knytkalas låter roligare att säga än vad det är.

Hjärta


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Cobrak

so, what’s your kink?

SkeletonGirl: knytkalas


   
SvaraCitera

Cobrak:
so, what’s your kink?

Skriv på svenska Glad


   
SvaraCitera

hon e dominant Rodnar


   
SvaraCitera

tony switchblade:
hon e dominant Rodnar

Var rädd med och bara skriva en punkt skulle låta för stelt. Scary!  


   
SvaraCitera