Aviseringar
Rensa alla

BDSM


tony switchblade:
hon e dominant Rodnar

Jag är i bakgrunden Rullar ögonen


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Jag är i bakgrunden Rullar ögonen

med en filmkamera och popcorn


   
SvaraCitera
Cobrak

SkeletonGirl:

Skriv på svenska Glad

tar inga order från någon Icke!


   
SvaraCitera
Cobrak

tony switchblade:
hon e dominant Rodnar

mm hon e feisty, passa dig Cool


   
SvaraCitera

Cobrak: tar inga order från någon


från mig till dig kompis! men du vet redan Cool


   
SvaraCitera
Cobrak

tony switchblade:


från mig till dig kompis! men du vet redan Cool

klart! hade den i åtanke faktiskt Cool well done homie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:

klart! hade den i åtanke faktiskt Cool well done homie

Ya allah, vilken kommunistisk smörja. Som att den där kritvita rödingen bryr sig om ghettobarn.


   
SvaraCitera

Gillar inte smärta å så men att bli dragen i håret ä nice... dessutom bindas eller kedjas skulle nog vara najs.. jag är myycket för att bli upptryckt mot en vägg i hångel/sex sammanhang.. dessutom är jag själv väldigt dominant och gillar att hålla fast dom i sängen...


   
SvaraCitera

Tjejer som har testat och gillat det kan kontakta mig  07666666448Glatt skålande de blir nog bra


   
SvaraCitera

Är lite förvånad över att många ungdomar, varav många fortfarande är oskulder, gillar SM/BDSM.  Skeptisk


   
SvaraCitera
Cobrak

stoner:
Är lite förvånad över att många ungdomar, varav många fortfarande är oskulder, gillar SM/BDSM.  Skeptisk

denna generationen är kåtare än någonsin 


   
SvaraCitera

Cobrak: denna generationen är kåtare än någonsin

Man kan ju undra över om denna plötsliga kåthet beror på inflytande från diverse (perversa) porrfilmer?  Skadeglädje  Mycket glad


   
SvaraCitera

läste nånstans att om haft sex eller onanerat innan 18 års ålder kommer man aldrig lyckas uträtta något med sitt liv


   
SvaraCitera
Cobrak

stoner:

Man kan ju undra över om denna plötsliga kåthet beror på inflytande från diverse (perversa) porrfilmer?  Skadeglädje  Mycket glad

en mkt rimlig slutsats att dra Cool 

tony switchblade:
läste nånstans att om haft sex eller onanerat innan 18 års ålder kommer man aldrig lyckas uträtta något med sitt liv

that’s it, det är kört för oss ungdomar. vi har ingen framtid pga vårt fantastiska sexdriv

send a prayer to us


   
SvaraCitera

Cobrak: that’s it, det är kört för oss ungdomar. vi har ingen framtid pga vårt fantastiska sexdriv

send a prayer to us

ja vi är screwed, bokstavligen


   
SvaraCitera