Aviseringar
Rensa alla

bdsm och bondage sex


dahlbear:

vadå "normal" alla kan inte vara perfekta

nej alla kan inte vara perfekta. Men alltså ha sex utan våld Mycket glad

PWr:

Hon är väl 12 år så hon förstår nog inte riktigt..

Aa du vet jag är den dummaste människan i världen!!
Bara för att jag är 12 betyder det inte att jag inte fattar. Jag kommenterade min åsikt, du behöver inte säga att jag inte förstår för att jag är 12. 

Haien:

Jag hoppas verkligen att du var ironisk.

Varför skulle jag? min åsikt mitt liv Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

its_just_me:

nej alla kan inte vara perfekta. Men alltså ha sex utan våld Mycket glad

Aa du vet jag är den dummaste människan i världen!!
Bara för att jag är 12 betyder det inte att jag inte fattar. Jag kommenterade min åsikt, du behöver inte säga att jag inte förstår för att jag är 12. 

Varför skulle jag? min åsikt mitt liv Blink

Våld behövs en gång, eller flera.

du kommenterade inte din åsikt, du Skrev din opinion.
Hallå, ju äldre man blir ju mer man lär sig.

mitt liv du behöver inte bry dig.


   
SvaraCitera
Haien

PWr:

Hon är väl 12 år så hon förstår nog inte riktigt..

Ålder måste inte spela någon större roll, men i vissa fall gör det det tydligen.

its_just_me:
Varför skulle jag? min åsikt mitt liv Blink

I såna fall tycker jag synd om ditt liv och de som har med det att göra.


   
SvaraCitera
Haien

its_just_me:

sex är ju egentligen för njutningens skull. varför förstör du/människorna det?? Lägg av med våldet och va normal...

För att klargöra;

Man gör det inte om båda inte njuter av det. Du behöver självklart inte göra det bara för at någon gör det, han förstör absolut ingenting för dig.

Att vara "normal" går att definiera på oändligt många sätt. En regel är dock att det är 'normalt att vara onormal'.


   
SvaraCitera

Nä, aldrig förstått poängen med det. Men om båda är med på det och gillar det - kör till.


   
SvaraCitera

Lol själv gillar man att bli strypt, domineras, bindas fast och höra nedvärderande ord och jag e bara 15 (snart 16 tho). Sen lite smisk e inte helt fel heller.


   
SvaraCitera

jaha, och själv sitter man här och kan inte hitta en kotte som vågar ha händerna på enshals :l


   
SvaraCitera

idek send halp:
jaha, och själv sitter man här och kan inte hitta en kotte som vågar ha händerna på enshals :l

Har bara haft en som gör de, de e bah å leta min vän


   
SvaraCitera

Herregud gubben. Du har ingen aning om vad du snackar om förens du haft sex på riktigt


   
SvaraCitera