Aviseringar
Rensa alla

BDSM?


lol


   
SvaraCitera

rbb:

Men så är du bara 18 också.

även jag är 80 så vill jag inte ha varmt stearin eller få piskade sår på arslet när jag får orgasm.


   
SvaraCitera

Nobody_:

asso bdsm handlar inte om att vara elak utan om att ta allt ansvar för någon. det handlar inte om att bli torterad utan om att ge sig själv till den man älskar

Skitsnack. Det finns bra sätt att visa kärlek på också.
Jag har sett lite BDSM, och det handlade fan inte om något förtroende. Det var ren och skär tortyr, man kunde till och med se hur flickan ljög sig ut ur situationen efteråt (om att hon gillade det dvs), bara för att få pengarna såklart.


   
SvaraCitera

Infraröd:

Jag har sett lite BDSM, och det handlade fan inte om något förtroende. Det var ren och skär tortyr, man kunde till och med se hur flickan ljög sig ut ur situationen efteråt (om att hon gillade det dvs), bara för att få pengarna såklart.

Hm, men min tjej då? Ljuger hon för att få pengar när hon säger att hon gillar när jag tar i lite extra?

BDSM är lite svårt att förstå, även för mig som kan tycka att lite choking och att bitas bara är najs, men jag ser det inte som något sjukare än folk som gillar fötter eller gillar gangbang.


   
SvaraCitera

Tözen:

även jag är 80 så vill jag inte ha varmt stearin eller få piskade sår på arslet när jag får orgasm.

Inte jag heller.


   
SvaraCitera

Mawns:

uger hon för att få pengar när hon säger att hon gillar när jag tar i lite extra?

att ta i lite extra innebär inte att d är bdsm


   
SvaraCitera

Tözen:

att ta i lite extra innebär inte att d är bdsm

Yez, vet. Men det vi sysslar med kan definitivt klassas som S&M. Då är det bara BD kvar, men så långt vill inte jag gå, känns lite lame Image


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

Mawns:

Yez, vet. Men det vi sysslar med kan definitivt klassas som S&M. Då är det bara BD kvar, men så långt vill inte jag gå, känns lite lame

jag menar mest att massa småbarn tror dom är asinne i bdsm och kallar det för d när dom egenterligen bara vill känna sig lite undergivna och knulla hårdare och bitas lite,min poäng.Vad ni gör är jag inte intresserad av,men att bitas lite och lättare strypning är inte bdsm.


   
SvaraCitera

Tözen:

jag menar mest att massa småbarn tror dom är asinne i bdsm och kallar det för d när dom egenterligen bara vill känna sig lite undergivna och knulla hårdare och bitas lite,min poäng.Vad ni gör är jag inte intresserad av,men att bitas lite och lättare strypning är inte bdsm.

Haha, är du elitist eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du tycker att alla som gillar det är SJUKA och att man måste vara KNÄPP om man tycker det kan vara roligt. men du vet precis vad som är bdsm och vad som inte är det?


   
SvaraCitera

Mawns:

Hm, men min tjej då? Ljuger hon för att få pengar när hon säger att hon gillar när jag tar i lite extra?

Det är säkert många som gillar när det är lite djuriskt och lite köttigt, men som sagt... när det börjar komma till bondage etc. då har det gått för långt, enligt mig.


   
SvaraCitera

Mawns:

Haha, är du elitist eller?

nej,jag föraktar äkta bdsm då jag själv finner d oroväckande för evolutionen att en människa vill bli torterad och få orgasm i samma sammanhang.


   
SvaraCitera

Infraröd:

Det är säkert många som gillar när det är lite djuriskt och lite köttigt, men som sagt... när det börjar komma till bondage etc. då har det gått för långt, enligt mig.

Möjligt, möjligt. Men folk kan inte välja vad de tänder på. Åtminstone inte när de väl tänder på det. Jag tycker att ens sexuella liv ska vara fritt och privat, och ser inget fel på vad folk tänder på, även om det skulle vara något så äckligt som bajs eller något så konstigt som grismasker.


   
SvaraCitera

Mawns:

Möjligt, möjligt. Men folk kan inte välja vad de tänder på. Åtminstone inte när de väl tänder på det. Jag tycker att ens sexuella liv ska vara fritt och privat, och ser inget fel på vad folk tänder på, även om det skulle vara något så äckligt som bajs eller något så konstigt som grismasker.

Inte fel, men när det är ett väldigt högt pris på ens fetischism, kanske man borde tänka över saken och gå till botten med saker och ting...


   
SvaraCitera