Aviseringar
Rensa alla

be din kompis gå fram till den du är intresserad av för att be om nummer


honolulu:

HAH åh, bra att detta fenomen är utspritt och att det inte bara är jag som drar åt mig massa.... weirdoes [sad] de kanske inser att de kommer få dissen, så de vill inte ta den och låter deras kompis ta den istället, för det blir nog inte lika jobbigt för kompisen som det blir för dem???

eheh ne, drar åt mig både det ena och det andra wackoot. TYVÄRR. ehe.
ajo.. måste ju vara så att de typ "neje ååeh she's so out of my league!!!" och så blir kompisen lack pga han som vill ha numret är totalt ocool och desperat. behöver någon, typ..


   
SvaraCitera

Va? Dog inte "fråga via kompis" efter mellanstadiet?


   
SvaraCitera

skalle jag råka ut för det skulle det inte besvaras tevligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

ajo.. måste ju vara så att de typ "neje ååeh she's so out of my league!!!" och så blir kompisen lack pga han som vill ha numret är totalt ocool och desperat. behöver någon, typ..

haha it's a mystery and it's going to be solved!!!

DU SOM HAR GJORT DETTA O LÄSER DENNA TRÅD, VA EJ RÄDD FÖR ATT SKRIVA OCH ERKÄNNA... det är som ett AA-meeting, detta

Nachac:

Va? Dog inte "fråga via kompis" efter mellanstadiet?

haha, eller hur..

OF 5:

skalle jag råka ut för det skulle det inte besvaras tevligt

jag kan ej va otrevlig så va ändå trevlig.... det är ju inte kompisens fel heller


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

aldrig sett, hört eller gjort!

iaf inte efter typ.. 13 års ålder el så


   
SvaraCitera

Fick dela ut lapp åt en kompis i mellanstadiet där tjejen fick kryssa för ja eller nej om on ville bli tillsamans med honom. Ingen lycka :,(


   
SvaraCitera

barnsligt..


   
SvaraCitera

Pekade den på sin kompis och ba HAN därborta vill ha ditt nummer? Skulle ha frågat vrf han inte kunnat komma själv.


   
SvaraCitera

[surprised][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Pekade den på sin kompis och ba HAN därborta vill ha ditt nummer? Skulle ha frågat vrf han inte kunnat komma själv.

haha nej det var mycket folk och jag var på väg därifrån, fick inte ens se snubben [bigsmile] kanske skulle sagt ja annars [wink][wink][wink]

Paranormal_Cannabis:

[surprised][shake]

[bigsmile]


   
SvaraCitera

honolulu:

haha nej det var mycket folk och jag var på väg därifrån, fick inte ens se snubben [bigsmile] kanske skulle sagt ja annars [wink][wink][wink]

Han pekade ut i ett folkhav? Anar att han ville ha numret till sig själv! Var han snygg?


   
SvaraCitera

hehe[wink][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Han pekade ut i ett folkhav? Anar att han ville ha numret till sig själv! Var han snygg?

wat now? nä jag var inte ens intresserad av att veta hur han såg ut, även om det tydligen var en snubbe som såg bra ut som glodde mot vårt bord [crazy] sa bara att jag inte var intresserad sen drog vi haha


   
SvaraCitera

honolulu:

haha nej det var mycket folk och jag var på väg därifrån, fick inte ens se snubben [bigsmile] kanske skulle sagt ja annars [wink][wink][wink]

Haha så knäpp!
Vad trodde han egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Haha så knäpp!
Vad trodde han egentligen?

haha, beats me! alla knäppisar in this world *skaka på huvet*


   
SvaraCitera