Aviseringar
Rensa alla

Be honom testa sig?


Blää. Hoppas du berättar för dom tre hur jävla slampigt du beter dig innan du gör något överhuvud taget.


   
SvaraCitera

Norse Rite:

Bli gravid.. sen dödar du ungen med en kniv genom magen!

[bigsmile]

ziiesh:

Jag har verkligen tillgång till sex nu med en (eller ja .. två eller till och med tre..)

Vet dom andra att du knullar runt med flera?
Det kanske får dom att ändra åsikt om kondomen,
eftersom det nog inte är särskilt roligt att veta att två andra kukar doppar sig i dig,
och möjligtvis smittar ner dig med allt från himmel och jord.

Så för deras skull så borde du kanske berätta.


   
SvaraCitera
ziiesh
Ämnesstartare

Ilikepieee:

Vet dom andra att du knullar runt med flera?

Grön och Vit:

hur jävla slampigt du beter dig

förlåt, det var inget, ni vet inget om min livssituation och nästan inget om den här situationen heller så ni förstår faktiskt inte alls.


   
SvaraCitera

Unexpected:

Be om det bara, han vill säkert också slippa kondom.


   
SvaraCitera

ziiesh:

Och då är ju grejen att man faktiskt bör använda kondom, men jag är verkligen inte pepp på det för jag ogillar det skarpt.

Men f-n bryr sig om du ogillar det eller inte? Börja gilla det för det kommer du behöva.


   
SvaraCitera

ziiesh:

förlåt, det var inget, ni vet inget om min livssituation och nästan inget om den här situationen heller så ni förstår faktiskt inte alls.

Kanske inte och jag dömer väl egentligen ingen. Men det är emot mitt sätt att leva och jag skulle inte vilja vara med en tjej som gör på det sättet.


   
SvaraCitera

Han har aids, be honom testa siig.


   
SvaraCitera

Unexpected:

Be om det bara, han vill säkert också slippa kondom.

Hur svårt kan det vara? [rolleyes]


   
SvaraCitera
ziiesh
Ämnesstartare

Froggi:

Hur svårt kan det vara? [rolleyes]

Sant. [love]


   
SvaraCitera

Efter mitt förra förhållande har jag lärt mig att man måste be killen göra det du vill, han kommer aldrig göra det självmant. Du måste helt enkelt be de testa sig, eller så får du helt enkelt fortsätta med kondom!


   
SvaraCitera

Om du ligger runt med olika killar så kan du ju bara säga till killen:
-Tja, du jag gillar att knulla! Och jag gillar att knulla med olika personer och inte bara en, så det skulle va skönt om testade dig mot dem flesta vanliga könssjukdomar så testar jag mig också då slipper vi varje dag sitta och oroa över att vi har nått könssjukdom.

Och sen så läste jag här att nån kallade dig för slappig bara för att du ligger runt, du ska inte behöva bryr dig om det vad folk tycker om dig. Va fan du får ju sex så orka bry sig haha [crazy] Va glad istället haha!


   
SvaraCitera

Cthulhu_Fhtagn:

Och sen så läste jag här att nån kallade dig för slappig bara för att du ligger runt, du ska inte behöva bryr dig om det vad folk tycker om dig. Va fan du får ju sex så orka bry sig haha Va glad istället haha!

sötiZ [zzz]


   
SvaraCitera

Cthulhu_Fhtagn:

Och sen så läste jag här att nån kallade dig för slappig bara för att du ligger runt, du ska inte behöva bryr dig om det vad folk tycker om dig. Va fan du får ju sex så orka bry sig haha [crazy] Va glad istället haha!

Ja, det är inget fel med att vara en slampa/hora om man vill det ju. [y] kanske. typ. eller nått.


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Ja, det är inget fel med att vara en slampa/hora om man vill det ju. [y] kanske. typ. eller nått.

Ja de inget fel med det om man vill det! Och om en person vill inte va det så ska folk inte kalla en för slampa/hora då. Bara för att man ligger med tre olika personer lr kör på one night stand så betyder det inte att man är en slampa/hora..


   
SvaraCitera

Cthulhu_Fhtagn:

Bara för att man ligger med tre olika personer lr kör på one night stand så betyder det inte att man är en slampa/hora..

Okej, men när är man en slampa/hora då? [cute]
Jag tycker det verkar som att väldigt många egentligen är/har varit mer eller mindre "horiga/slampiga". Och det finns nog en liten hora/slampa i de flesta, typ. (:

Mycket är ju egentligen "horigt", om vi säger att avhållsamhet hela livet, eller t.ex vänta tills efter äktenskapet och bara ha sex med en person under hela livet, är det minst "horiga" man kan göra, och att sedan allt annat, sex med en partner, sex med flera, KKs, one night stands, otrogenhet och allt annat är mer eller midre "horigt" liksom. 😛
Men "horigt" behöver väll egentligen inte var nått negativt, det beror väll på vad man har för värderingar och grejor kanske. lr nått.


   
SvaraCitera