Aviseringar
Rensa alla

Beach 09 - Langa alla tips du har för att få en slimmad kropp!


Ämnesstartare

Nu känns det verkligen dags att få en mer slimmad kropp inför sommaren (Sent ute, japp) Men iaf, har du några bra tips du kan dela med dig av? Hur gjorde du för att hålla motivationen uppe och vad ska man undvika att proppa i sig?
ENDAST SERIÖSA SVAR, så otroligt meningslöst att endast komentera och lägga energi på tråden om ni ändå inte har något vettigt att komma med... DAMN!


   
Citera

Är inte massa snabbmat eller godis, promenera/jogga ett par gånger i veckan. [y] Det är inte svårt att låta bli godis. Har lyckats i två veckor nu! Sötsuget försvinner snabbt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte tjocka upp sig under hösten och vintern är ju smartast[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag började med det redan i Januari. Har gått ned fem kilo och fått en fast rumpa [y] Men om du ska klara dig nu så får du väl leva på sallad och röra sig så mycket som möjligt.
Glöm inte vartannat steg i trappan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typiskt tjejer att egentligen vara tjockisar och sen äsa sej smala under sommaren för att luras[sad]


   
SvaraCitera

Äh, orka bry sig. Ät bra mat, träna och allmänt sånt som är bra för dig. Palla ha ett liv på sommarn och ett på vintern.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skippa skiten och motionera mycket. Men börja inte banta, ät nyttiga måltider.


   
SvaraCitera

kebu12:

typiskt tjejer att egentligen vara tjockisar och sen äsa sej smala under sommaren för att luras[sad]

Och det är typisk UMare att påpeka vad som är typisk tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

Och det är typisk UMare att påpeka vad som är typisk tjejer.

hittade en öm punkt tydligen[wink]


   
SvaraCitera

Run Riot:

Och det är typisk UMare att påpeka vad som är typisk tjejer.

Typiskt tjejer att påpeka vad som är typiskt folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tygskor:

Hur gjorde du för att hålla motivationen uppe och vad ska man undvika att proppa i sig?

Skippa mackor, annars äta som vanligt! Nån macka under helgen är helt okej dock [wink] I början är det jättesvårt men tillslut vänjer man sig och tycker inte ens att det är särskilt gott längre. Man får försöka hitta annat att äta, fil och flingor/havrefras, frukter, grönsaker (jag brukar ta tomat för de är ändå rätt stora + goda).

100 situps på morgonen
100 situps på kvällen
- 25 på varje sida, 50 i mitten [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Skippa mackor

Men om det är fullkorn? :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tips: Ta reda på hur man bör göra. Gör det. (Detta hittar man inte i någon jävla skvaller- eller kvällstidning)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tygskor:

Men om det är fullkorn? :O

Lika dåligt. Iaf för mig. Jag blev då mycket smidigare i kroppen när jag började äta mindre mackor [smile] Tog kanske 1 månad, men så värt!


   
SvaraCitera

kebu12:

hittade en öm punkt tydligen[wink]

Inte tjockisgrejen, utan mer typiskt grejern som är irriterande.

God Konsument:

Typiskt tjejer att påpeka vad som är typiskt folk.

[zzz]

tygskor:

Langa alla tips du har för att få en slimmad kropp!

Ät mindre? [confused]

Jag är faktist lite avis på min mamma, först GI:ade bort en massa, sen började hon ViktVäkta istället, och nu har hon blivit mycket smalare.
Anledningen till att jag inte skriver hur många kilon hon gått ner är att jag anser att vikt bara är en illusion för att få oss att må dåligt.
Man kan vara smal men väga mycket till exempel, så man ska inte gå på sånt.


   
SvaraCitera