Aviseringar
Rensa alla

BEACH 10


Ämnesstartare

Det här får bli en pepp-tråd till alla som ska slipa formen tills sommarn!

Skriv lite om era mål, hur ni tänkte göra, och vad som kan gå fel - eventuella fallgropar. Sen kan vi peppa varandra när det går motigt [bigcheers]

Jag vill gå från 66 till 60. Skulle sitta fint med en platt mage och lår som typ inte gick ihop, inte så mycket iallafall..
Jag ska fortsätta träna kampsport som nu, 4 gr/v och försöka löpträna lite.. typ gå lite promenader också.
tänkte försöka mej på halvmaran iår!
Jag är riktigt glad att jag tränar, eftersom att jag äter som en gris typ.. Alltså, jag sitter här och typ trycker i mej youhurt och kakor och skit fast magen är proppmätt. Småätande helt enkelt.
Har planerat upp en liten kost den närmaste månaden, på 900 cal/dag (som är väldigt lite om man tränar.. men jag tänkte att det finns plats för lite fel och så)

I princip frukost - gröt
lunch - sallad / soppa
mellis - frukt
middag - proteinrikt, ex omelett
efter träningen - the och typ yoghurt

Hoppas jag kan hålla detta en månad nu! Vill komma igång, men har rätt dålig diciplin och ger lätt upp, och börjar om.. ja ni vet...

Jaja, en dag i taget 😛 Någon annan som filar på formen??


   
Citera

sliskfitta:

Någon annan som filar på formen??

Ja, men inte för Beach 2010 yeah cool base yo!!!!! Mer rent allmänt. Gillar dessutom inte stranden.


   
SvaraCitera

Magrutor, alltså träna magen lite grann och annars gå ned lite i vikt helt enkelt, 1-2 kg kanske.

Kör thaiboxning och gymmar ibland för att bibehålla min nuvarande muskelmassa

*Skriver i tråden* [zzz]


   
SvaraCitera

HÄR E MIN BITCH 10[cool]

Image


   
SvaraCitera

är det inte bättre att hålla formen hela året?


   
SvaraCitera

eller inte alls?


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

är det inte bättre att hålla formen hela året?

Bättre men svårare.


   
SvaraCitera

ska försöka gå ner från 85kg till 70kg.

hurdå?
gymma mer, främst på cykeln
äta minde sött (och då innebär även detta att köpa mindre sött)

skulle dock ännu hellre vilja gå ner till 60-65kg ;D

sliskfitta:

900 cal/dag

tycker du ska få i dig den mängden man borde få i sig istället för 900.. är väl 2000 som gäller?


   
SvaraCitera

Dekadent:

Bättre men svårare.

jo fast på det sättet skulle man slippa paniken på våren :p


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

jo fast på det sättet skulle man slippa paniken på våren :p

Om man har panik pga det så är väl snarare frågan "Är det inte bättre att inte var dum i huvudet?"


   
SvaraCitera

är alltid i form[shake]


   
SvaraCitera

Dekadent:

Om man har panik pga det så är väl snarare frågan "Är det inte bättre att inte var dum i huvudet?"

trrrrue


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

är det inte bättre att hålla formen hela året?

haha joo, men jag man kommer alltid på det på våren.. desutom sitter jag alltid hemma och myser på vintern och då lägger man på sej..

Crypto:

tycker du ska få i dig den mängden man borde få i sig istället för 900.. är väl 2000 som gäller?

Ja, jag tycker också att det såg lite ut. (men det blir alla måltider faktiskt) Det är ju olika för alla, skulle gissa att jag ligger på typ 1500. Man/kvinna, ålder, osv.. Alltså om man räknar bort träningen.

Det känns som om det inte händer någonting om jag äter mer dock. Ska testa och se om jag blir trött och så, då får jag såklart lägga i mer...


   
SvaraCitera

sliskfitta:

..

tycker du ska strunta i att räkna kcal och annan sådan skit och bara käka normalt och träna.


   
SvaraCitera

sliskfitta:

haha joo, men jag man kommer alltid på det på våren.. desutom sitter jag alltid hemma och myser på vintern och då lägger man på sej..

sluta med det då [crazy]


   
SvaraCitera