Aviseringar
Rensa alla

Beach 2012


Ämnesstartare

ungefär 50 dagar kvar tills sommarlovet och bikinin...
nån som vet hur man får bort de extra fettet som man har samlat på sig under vintern?
undrar mest hur man får bort från vaderna och låren dom ser hemska ut!!!
hur ska jag träna/äta för att bli smalare skulle gärna vilja gå ner 3-4 kilo...

SNÄLLA HJÄLP BÖRJAR FÅ PANIK FÖR SOMMAREN NU[n]


   
Citera

ja jag vet. Man tränar regelbundet hela året om istället för att hetsa kroppen några veckor innan sommaren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tränar regelbundet men tror inte jag gör det på rätt sätt för de känns som jag bara blir tjockare och tjockare...


   
SvaraCitera

cheerleader:

tränar regelbundet men tror inte jag gör det på rätt sätt för de känns som jag bara blir tjockare och tjockare...

vad tränar du då och hur ofta?


   
SvaraCitera

Vill du gå ner i vikt så måste du göra av med mer energi än vad du äter, det är i första hand kosten du ska se över om du vill gå ner i vikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tränade cheerleading fram tills jul sen skadade jag mej ganska allvarligt och under några veckor kunde jag inte göra något alls, och sen när jag blev bättre så fick jag inte börja träna cheerleading igen så jag springer på löpband några gånger i veckan och gör situps iblan


   
SvaraCitera

cheerleader:

jag tränade cheerleading fram tills jul sen skadade jag mej ganska allvarligt och under några veckor kunde jag inte göra något alls, och sen när jag blev bättre så fick jag inte börja träna cheerleading igen så jag springer på löpband några gånger i veckan och gör situps iblan

kombinera din konditionsträning med mer styrketräning och se över dina kostvanor! mitt tips. Men hetsa inte inför sommaren.


   
SvaraCitera

Jag vet jag vet, man tränar kontinuerligt under HELA året.


   
SvaraCitera

Alltså, tja, man ångrar ju lite att man inte alltid orkat dra till gymmet.. Haha


   
SvaraCitera
Paseo

mäh hallå klart man kan börja träna innan också [y]

kolla in detta va:
http://fitnessguru.se/beach2010

nu är du kanske lite sent ute, men detta kommer i alla fall bränna fett till tusen. och snabbt. även om du kanske inte hinner få vad de kallar "den perfekta sommarkroppen" innan sommaren.


   
SvaraCitera

OF 5:

Jag vet jag vet, man tränar kontinuerligt under HELA året.

jag var föörst! men great minds think alike så att säga


   
SvaraCitera
Paseo

och glöm inte maten [sad] du ska inte dö av detta, det är inte meningen


   
SvaraCitera

Fingerprints:

jag var föörst! men great minds think alike så att säga

Hade jag läst ditt inlägg hade jag citerat dig [blush]


   
SvaraCitera

OF 5:

Hade jag läst ditt inlägg hade jag citerat dig

haha älskar att båda skrev "jag vet!"


   
SvaraCitera

Kan vi inte snälla bara enas om att aldrig yttra frasen "beach 2012" igen? Herregud, hur många strandtimmar blir det ens på en svensk sommar? Jag hann med kanske 10h på stranden förra sommaren och jag tror inte att kvalitén på de timmarna var särskilt beroende av min vikt (snarare av om jag var hungrig eller ej).

[tard][mad][tired][tired][n][cry][tard]


   
SvaraCitera