Aviseringar
Rensa alla

Beach 2013


Ämnesstartare

Nu när det  blir varmare och varmare så börjar många klä sig därefter, och kanske till och med planerar att besöka någon form utav badställe. Känner du dig okej med din kropps utseende när du gör detta?
Nu finns det ju olika grader av lättklätt, men överlag.


   
Citera
Ämnesstartare

isola: Ibland (Du röstade på detta alternativ)

Brukar ha badbrallor och t-shirt när jag ligger på stranden iaf. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vad i......... taggade "självkänsla", "självförtroende" och någonting med kroppar

mm skulle ha skrivit lättklätt ist men skyller på att jag pratar i tele samtidigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är känslig och bränner lätt huden i solen, Hatar när man ska sova och hela ryggen e sönderbränd, går ej att somna dåe.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Ibland (Du röstade på detta alternativ)

Räknar med att andra ska se alla fel jag ser plus en hel drös till men å andra sidan är det inte alltid jag ser några fel öht. Det är nog 50/50.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Ja

Människorkroppen är bara materia. Jag bryr mig inte hur den värderas av andra än jag själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Ja (Du röstade på detta alternativ)

Men jag är ändå inte sådan som brukar gå med bar över. Kopplar det till gymbögar och öldrickande gubbar. (Lite fel och konstige men så är det.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Ja (Du röstade på detta alternativ)

Är ju skitsnygg ffs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palla bada -____-


   
SvaraCitera

beach 2013, va e d? går d att äta?


   
SvaraCitera

Jag röstade på ibland.

Just för att jag inte gillar att visa min kropp i bikini. Men kan göra det om jag måste, ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Ja (Du röstade på detta alternativ


   
SvaraCitera
höna

jaa om sommarn. palla svettas. 


   
SvaraCitera

nah har komplex för min kropp men de är ej hullbaserade, så mycket. mest hudbaserade


   
SvaraCitera