Aviseringar
Rensa alla

Bedöm bilen ovanför


Ämnesstartare

POSTA BILD PÅ EN BIL och så ska personen under skriva vad den tycker om bilen. Typ: ful färg, fin, konstig, rolig, helt ok, tråkig vanlig modell. Ja ni förstår.. bedöma den helt enkelt!

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

JAAAA äntligen!!

OK OK
jag gillar den!
För den är konstig men aa färgen är helt ok hjulen är fina.. den är liten o söt men lite läskig hm mysigt att sitta i den skulle vilja måla den i nån mörk färg så den kan smyga runt

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den är inte fin men färgen påminner mig om himlen ikväll och lite james bond så jag ger den väl ett betyg på gränsen mellan ful och helt ok

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rosa är en fin färg och katter gillar jag. Tycker det är en tuff bil.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

el

JAG VILL HA DEN
VILL HA DEN NU

ONT:
Den är lite lantig ögon från nån barnshow åh juste brum hört om något sådant helt ok fina hjul.
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rätt nice antikvitet
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:

rätt nice antikvitet

Indeed. Nostalgi och så. Me like. Alla borde like den. Fast kanske svårt om man inte sätt minst en av filmerna, fast kanske inte, för den är ju rätt fräck ändå med sina fiskmåsdörrar.

Image
[bigsmile]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En triumf för hårdplasten [love]

Image


   
SvaraCitera

Det är alltid charmigt med lite charmig östatsdeprimerande klenoder.

Image

BURRRRRRAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOWW[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

BURRRRRRAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOWW

Av alla bilar jag sett finns det nog minst lika många jag aldrig sett, men vissa saker var på sitt eget sätt bättre förr. Bildesign är ett exempel på sådant jag tycker var bättre förr. Jämför bara klassiska mustangen med nya mustangen. Nya mustangen ser bara så euuww fullkomligt misslyckad ut[cry]

Tänker dock inte lägga upp bild på mustang, utan på något (nästan) helt annat:

Image
Även om jag inte tycker att alla bilars design blivit fula med åren är detta ännu ett exempel där det gamla ser bättre ut än det nya.

Jävla krysshelvete[tired]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nja. Silverfärg är ok, men tycker den ser ganska tråkig ut och formen är märklig. Den är inte estetiskt tilltalande..

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Nja

hahahah, insåg inte att denna tråd är till för löjliga bilar[bigsmile]

Image

[love]


   
SvaraCitera

Funkar som rekvisita på ett nöjesfält, inget man åker runt med dagligen.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Funkar som rekvisita på ett nöjesfält, inget man åker runt med dagligen.

Oooo, vill ha. Kanske inte just nödvändigtvis den färgen, men vill ha en såndäringa hippie-buss!! Helst med dom hippie-färgerna dock. Allra helst exakt den på bilden.

Image​​

[love]


   
SvaraCitera

Går den där bilen ens att köra?

Image


   
SvaraCitera