Aviseringar
Rensa alla

"Bedragen" av vänner


redigt
Ämnesstartare

Förlåt för stavfel, men är frustrerad.
Som ni kanske ser i titeln så har dem jag var med mycket förut gått emot mig på alla sätt och vis. Gör detta inlägg för att kunna skriva ut det jag kännt över en lång period.
Först så snackar alla de skit om mig. Jag är "tränad" men har lite mycket fett pga. dåliga matvanor så jag ser grov ut men har mage och så, alla de säger typ att jag är skit tjock, ser ut som en gris och massa annat. Alla de som snackar om mig har blivit såhär av "ormen". Samtidigt så försöker alla snacka skit om mig för min flickvän (fick reda på detta av henne) så att hon ska göra slut med mig och bli ihop med min föredetta bästa vän,  för att de passar bättre enligt dom. (Vi gillade henne samtidigt innan vi blev ett par och han har inte släppt henne ännu) Han vill att hon ska lämna mig efter ett år tillsammans för att han tycker de passar ihop då de tänker på samma sätt, men hon ser honom bara som en grym vän.
På detta ska de alla dryga med oss på skolan. De finns fler par som t.ex " ormens" bästis, de drygar aldrig med dom medans vi har båds fått våra skåp insparkade och massa mer. Finns så mycket att säga om allt och egentligen borde jag ha lämnat dem för länge sen, men jag är för godtrogen av mig och vill alltid ge dem en andra chans för att se om dom fattar vad dom egentligen håller på med.
Åter igen, förlåt för en massa stavfel och dåligt skrivet! 🙂 
Tack för att ni tog er tid att läsa 😀


   
Citera

Går du i högstadiet?


   
SvaraCitera
redigt
Ämnesstartare

Sofiaakatt:
Går du i högstadiet?

Går i nionde klass just nu. Försöker vara så positiv som jag kan ändå. Youtubandet har "räddat" mig lite oxå, känner mig mer självsäker där 🙂


   
SvaraCitera