Aviseringar
Rensa alla

beef i tvättstugan


Ämnesstartare

asså samma jävla kärring lägger sin tvätt när de e min jävla tid. råkade vara 2 min försenad o såg att hon redan har lagt in sina kläder jag ba what???? det är min tid tror jag

'oj felåt bara 1 timme behöver jag!!!' då sa jag nee jag har inte tid = ) astrevlig, va gör hon? hon tar ut sina blöta kläder skitsurt och stormar ut HAHAHAHAHH hoppas d ruttnar i hennes hem... häxa


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

en gång var d en gubbe som gick in och vek alla mina trosor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan man klampa in hur man vill i era tvättstugor? 🙁 vi har ett kort man drar för att komma in och det funkar bara om man drar det på tiden man bokat...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

kan man klampa in hur man vill i era tvättstugor? 🙁 vi har ett kort man drar för att komma in och det funkar bara om man drar det på tiden man bokat...

Ja det kan man sålänge man har nyckel >:(

amsi:

en gång var d en gubbe som gick in och vek alla mina trosor

hahah har  varit med om att behå  o nån trosa försvunnit >: ( fan va creepy. börar tvätta bara jackor skor och tunga kläder där 

gud ska ner nu hoppas inte hon har klippt mina kläder lr nåt, såg fan revenge i hennes ögon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle: vi har ett kort man drar för att komma in och det funkar bara om man drar det på tiden man bokat.

Har samma här, måste vara riktigt jobbigt med en helt öppen tvättstuga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo: Ja det kan man sålänge man har nyckel >:(

fan vad jobbigt 🙁

aristoteles:
Har samma här, måste vara riktigt jobbigt med en helt öppen tvättstuga.

ja, vet inte om jag hade pallat det Tardig

sen vet jag ju inte om mina grannar är såna som skulle sno andras tvätt-tider men det skulle säkert hända nån gång


   
SvaraCitera