Aviseringar
Rensa alla

befinner mig i en gråzon av extremt välbefinnande och äcklig ovisshet


Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:

tror inte att det går/ska gå/finns något där ens

borde lära mig att bortse från, koppla bort

du kanske kan försöka att göra något praktiskt/tänka på något som tvingar hjärnan att tänka på något annat eller typ se en film som kan engagera dig emotionellt. på så sätt kanske du kan komma undan det du inte vill känna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chib:

du kanske kan försöka att göra något praktiskt/tänka på något som tvingar hjärnan att tänka på något annat eller typ se en film som kan engagera dig emotionellt. på så sätt kanske du kan komma undan det du inte vill känna.

d har varit så länge jag minns och kommer kanske vara så för alltid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ovissheten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:

d har varit så länge jag minns och kommer kanske vara så för alltid

Ledsen
*ger en förhoppningsvis uppmuntrande klapp på axeln och ser på dig med en bister, ledsen min* hoppas att det kan gå över, wämso.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chib:

Ledsen
*ger en förhoppningsvis uppmuntrande klapp på axeln och ser på dig med en bister, ledsen min* hoppas att det kan gå över, wämso.

det är lugnt, vi går mot ljusare tider osv. puss och kram, chib. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:

det är lugnt, vi går mot ljusare tider osv. puss och kram, chib. 

vi går bokstavligt mot ljusare tider, åtminstone. snart kommer soliga vårkvällar präglas av ungdomens bekymmerfria skratt och barnens lekfulla tjut; knoppar kommer rakryggat stiga ur jorden och sträcka sig mot himlavalvet. snart kanske hoppets lyckta tänds igen.
kram!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chib:

vi går bokstavligt mot ljusare tider, åtminstone. snart kommer soliga vårkvällar präglas av ungdomens bekymmerfria skratt och barnens lekfulla tjut; knoppar kommer rakryggat stiga ur jorden och sträcka sig mot himlavalvet. snart kanske hoppets lyckta tänds igen.
kram!

Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det där lät väldigt sorgligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
Det där lät väldigt sorgligt!

Då lyckades jag förmedla en känsla som präglar alltför många av UM's själar.


   
SvaraCitera