Aviseringar
Rensa alla

begära av partner?


stereo total:

Men vaginan är ju känsligare [surprised]

känner det inte då iaf, kanske tänker på annat [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

stereo total:

Önskar att min pojkvän också kunde ge oralsex utan att gnugga stubben mellan mina ben, men det kan han inte.

Då är det hans teknik det är fel på, inte hans hårväxt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Då är det hans teknik det är fel på, inte hans hårväxt.

Jo jag vet. Men med tanke på att han efter ett år inte lyckats ändra det där i tekniken så vill jag nu att han ska raka sig regelbundet.

Till det hela hör det att han aldrig har stubb för att han tycker att det är snyggt utan för att han är lat.


   
SvaraCitera

Har aldrig behövt begära sådan [crazy]

Men har du fört en vettig dialog med honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Men har du fört en vettig dialog med honom?

Många gånger. Dock leder det inte någon vart och nu mera får jag tjata på honom för att han ska göra det. Har upptäckt att sexvägra funkar bäst. Det hela börjar bli sjukt larvigt med andra ord.


   
SvaraCitera

stereo total:

* fila naglarna så att han inte river min vagina när han pullar mig

Alltså, hur livsfarliga naglar har man då egentligen? Antingen så har han naglar som mäts i centimeter eller så tar han i för kung och fosterland.

Jag är visserligen nagelbitare så jag har inte så farligt långa naglar, men jag tar i rätt ordentligt när jag pullar min flickvän och hon verkar inte lida av det direkt.

stereo total:

* raka käkpartiet regelbundet för att annars rispar det jätte mycket i vaginan vid oralsex

Det behöver inte rispa alls i fittan, jag har skägg och slickar min flickvän lite då och då, tror inte det gör ont på henne. Hon säger inget iallafall.

stereo total:

* Ansa könshåret för att det annars känns som svinto i rumpan när vi kör doggy.

Haha, svinto i rumpan 😀

Men alltså, antingen så är din pojkvän dålig på det mesta inom sex eftersom du faktiskt ligger och funderar på sånt här när ni har sex istället för att koncentrera dig på hur skönt det är, eller så är du skitkänslig.

Har du funderat på att snacka med honom om det här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Alltså, hur livsfarliga naglar har man då egentligen? Antingen så har han naglar som mäts i centimeter eller så tar han i för kung och fosterland.

Jag vet inte. Har också funderat över det. Men han river mig jääätte mycket om dom inte filas. Kan dock bero på att han river bort naglarna, inte klipper.

Gryphon:

et behöver inte rispa alls i fittan, jag har skägg och slickar min flickvän lite då och då, tror inte det gör ont på henne. Hon säger inget iallafall.

Har med hans teknik att göra. Ser rakningen som enda lösning speciellt då han bara har stubb när han inte orkat raka sig på ett tag, inte för att han tycker att det är snyggt.

Gryphon:

Haha, svinto i rumpan 😀

Underskatta inte manligt könshår som fått växa sig vilt [no-no]

Gryphon:

Har du funderat på att snacka med honom om det här?

svar:

stereo total:

Många gånger. Dock leder det inte någon vart och nu mera får jag tjata på honom för att han ska göra det. Har upptäckt att sexvägra funkar bäst. Det hela börjar bli sjukt larvigt med andra ord.


   
SvaraCitera

Bara säga till honom, hörru det gör ont i min vagina när du pillar, klipp naglarna.

Inget konstigt med det, sedan skägg... ja skippa oralsexet om det känns så obehagligt, eller också samma sak där.

Säg att ditt skägg gör mig illa...

Och att ansa könshår för det känns som svinto i rumpan, det förstår jag inte riktigt. Har han en buske där eller?

Samma där, säg som det känns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Bara säga till honom, hörru det gör ont i min vagina när du pillar, klipp naglarna.

Har sgat det til honom jätte många gånger, men han gör det inte.

HighParadise:

Inget konstigt med det, sedan skägg... ja skippa oralsexet om det känns så obehagligt, eller också samma sak där.

Tycker inte att jag ska behöva sluta med oralsex bara för att han inte orkat raka sig var tredje dag. Samma sak där, har pratat med honom, men han ändrar inte på sig.

HighParadise:

Och att ansa könshår för det känns som svinto i rumpan, det förstår jag inte riktigt. Har han en buske där eller?

Ja, han har en buske. Därför gör det ont. Den skaver. Jag begär inte att han ska raka sig, bara ansa den.


   
SvaraCitera

stereo total:

Många gånger. Dock leder det inte någon vart och nu mera får jag tjata på honom för att han ska göra det. Har upptäckt att sexvägra funkar bäst. Det hela börjar bli sjukt larvigt med andra ord.

Han verkar vara lite slapp, om han inte orkar göra sådana småsaker för att slippa skada dig när ni sexar :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Han verkar vara lite slapp, om han inte orkar göra sådana småsaker för att slippa skada dig när ni sexar :c

Precis. Tycker att de är småsaker som man kan göra för att sexet ska bli bra.


   
SvaraCitera

stereo total:

Har sgat det til honom jätte många gånger, men han gör det inte.

Ok, men då får han hitta på något annat sätt som han kan göra det skönt för dig om han inte ens kan fixa sina naglar.

Tycker inte det är mycket begärt av honom att klippa dem.. jisssesss

stereo total:

Tycker inte att jag ska behöva sluta med oralsex bara för att han inte orkat raka sig var tredje dag.

Tycker inte jag heller, men om han nu inte ordnar till sitt skägg så finns det inte mycket alternativ kvar ?

Om han inte fixar sin skäggväxt, så kanske du inte heller ska ge honom oralsex.. tills han väljer att raka sig.

stereo total:

Jag begär inte att han ska raka sig, bara ansa den.

Tycker han låter larvig.


   
SvaraCitera

stereo total:

Men han river mig jääätte mycket om dom inte filas. Kan dock bero på att han river bort naglarna, inte klipper.

Jag har inte använt en nagelsax sen jag var typ tio eller nåt, men jag lyckas tillfredsställa min lilla tös någorlunda bra utan att skada henne. Mystisk teknik han använder.

stereo total:

Har med hans teknik att göra.

Som sagt, mystisk teknik. Jag känner att mitt skägg tar i när jag ger min flickvän oralsex, men hon verkar inte tycka illa om det eller ens märka det.

stereo total:

Underskatta inte manligt könshår som fått växa sig vilt

Jag vet hur det är, jag har också haft rambobuske. Själv tycker jag det är hemskt att inte vara helrakad och totalt fruktansvärt att ha buske.

stereo total:

svar:

Aha, såg inte det.

Men vad cp han är, antingen så får han fippla med tekniken eller helt enkelt klippa naglar/ansa skägg och könshår. Det är inte för mycket begärt.


   
SvaraCitera

stereo total:

Så du tycker inte att jag ska ta föregivet att han ska göra dessa saker?

Nej. Hade han haft något emot det själv så hade ju problemet inte uppstått. Jag menar, förhållanden bygger sig inte på hur man ska vara, utan snarare kommunikation och tolerans. [smile]


   
SvaraCitera

stereo total:

* Ansa könshåret för att det annars känns som svinto i rumpan när vi kör doggy.

Haha, svinto. den va bra


   
SvaraCitera