Aviseringar
Rensa alla

begraving? äcklig kille?


neh men seriöst berätta för dina föräldrar, en poliskonstapel eller någon du litar på! [y]


   
SvaraCitera

pinnspett:

Det skulle såra mina föräldrar otroligt mycket

Är det inte viktigare för dina föräldrar att deras dotter känner sig trygg och mår bra? Om en äckelsnubbe skulle hållt på sådär mot mina barn, skulle jag aldrig någonsin vilja att de satte foten i samma rum som en sådan man. Vad tänker dina föräldrar med?


   
SvaraCitera

pinnspett:

Han va inte där som tur va

Vilken tur. Nu kan du sluta oroa dig. [zzz]


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

det var det dummaste jag har hört.

jag håller med alltså att dina föräldra ritne bryr sig om vad som hänt! du kan fan polisanmäla honom för det! att antasta någon är inte okej!! [tard]


   
SvaraCitera

Du skulle sträckt fram högerhanden så var problemet löst


   
SvaraCitera

stereo total:

2. Säg till dina föräldrar så att dom kan säga åt honom
3. Skrik åt honom om han gör något så att folk märker vad han gör. Ställ till med en scen.
4. Hota honom.

+ polisanmäl


   
SvaraCitera

Nintendo:

7, ta emot kramen och stfu

[shake]


   
SvaraCitera

isola:

[shake]

Ja, hon dissar ju alla andra alternativ för att hon inte vill ställa till en scen och hennes föräldrar verkar vara dumma i huvudet och inte bry sig. Finns inte så mycket att göra då [sad]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Ja, hon dissar ju alla andra alternativ för att hon inte vill ställa till en scen och hennes föräldrar verkar vara dumma i huvudet och inte bry sig. Finns inte så mycket att göra då [sad]

Jaha, ah. Sorgligt.


   
SvaraCitera

pinnspett:

Blir nog tyvärr tvungen. det är ju en begravning så jag får väll bara hålla käften.

Men åh, är du dum?!

Visa med hela kroppen att du hatar honom, så att han önskar att det vore hans egen begravning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså vi gör såhär. Hade han kommit så var min plan att om han kom bakifrån (icke att misstolkas) så skulle jag armbåga honom och kom han framifrån skulle jag gå därifrån och om han sa nått skulle jag säga "nej du får ingen kram peddobear". Men nu kom han ju inte dit inte så det löste sig^^ Mina föräldrar är dumma i huvudet yes. slut disskuterat[y][no-no]


   
SvaraCitera