Aviseringar
Rensa alla

behandla mask


Ämnesstartare

sandersson:

Någon som haft/har mask?

vaaaaa? :S nu får ni allt förklara för stackars mig som inte har fattat att vi människor kan han mask! hur?????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

vaaaaa? :S nu får ni allt förklara för stackars mig som inte har fattat att vi människor kan han mask! hur?????

Så går det när man frånsäger sig vetenskapen och accepterar gud. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Så går det när man frånsäger sig vetenskapen och accepterar gud. [cute]

haha 😛 seriöst.. berätta nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Näe, jag tror det är mina föräldrar som förgiftar mig för att de vill att jag ska ringa och förnedra mig genom att be om pengar till maskmedicin.

Är det så illa eller är du ironisk?

Dold text: Det var för övrigt inte jag, jag undrade bara hur eller på vilket sätt du lyckats få i dig sådant som kan ge upphov till mask.


   
SvaraCitera

Alltså jag har fobi för maskar, berätta hur man får dem? :/ Kan man ha det utan att man vet om det?:/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irrelevante:

Dold text: Det var för övrigt inte jag, jag undrade bara hur eller på vilket sätt du lyckats få i dig sådant som kan ge upphov till mask.

Antar att jag sköljer grönsaker slarvigt eller något, eller har kontakt med någon människa som också drar på sig mask men skäms över att berätta. [confused]

Man kan ju få det hur som helst egentligen, genom damm på olika ställen och så, ingen aning hur jag fått det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

ngen aning, jag har bara haft skabb och springmask ^^.

hahahah jag älskar idg [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kom på en grej... Anta att man har bandmask (för det är väl de som typ äter upp magen för en så att man går ner i vikt?) och äter p-piller. Är det då möjligt att maskarna äter upp verksamma ämnen i p-pillret så att människan kan bli gravid? Eller maskarna kanske också blir "sterila" och slutar fortplanta sig[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maten i magen skulle det stå i parantesen


   
SvaraCitera

Bästa är ju att prata med doktor, dom kan ju titta vad för mask, vanligaste är spring mask, den kan man behandla med medicin från apoteket receptfritt så vitt jag vet...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen som har någon idé om frågan ovan. mask + p-piller = bebis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asso... Behandla mask som du själv vill bli behandlad! [no-no]


   
SvaraCitera