Aviseringar
Rensa alla

behandlingshem?


Ämnesstartare

Hej jag har en kneping bakgrund med mycket problem där bla soc är inblandat, avstängd från skolan många gånger m.m och nu nyligen anmälde skolan mej till soc igen men dom börjar släppa mej men jag har fått diagnoser inom NPF och påbörjat behandling med medeciner men har hört att de finns behandlingshem där man kan få hjälp med habilitering men vågar inte be soc om hjälp för dom har sten koll på mej någon som vet hur jag kan göra??
MÅSTE få hjälp NUUUUUUU har 9an kvar men missat nästan hela 6an 7an 8an !!!


   
Citera

ffxie:

men har hört att de finns behandlingshem där man kan få hjälp med habilitering men vågar inte be soc om hjälp för dom har sten koll på mej någon som vet hur jag kan göra??

Vågar du inte fråga för att de har stenkoll på dig då?

Det är bättre att du får någon hjälp än ingen hjälp alls skulle jag säga. Våga säga till dem att du vill till ett sådant hem, våga ta emot hjälpen, det är du värd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

våga ta emot hjälpen, det är du värd!

Håller med föregående talare! Våga fråga. Annars finns ju allt annat, kurator, bris. Lycka till! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asso dom har koll på mej nu o df vågar jag inte för dom misstokar alltid o dom vill sätta mej på öppet av andra anledningar df vågarar jag ej be dom om hjälp 🙁


   
SvaraCitera

ffxie:

asso dom har koll på mej nu o df vågar jag inte för dom misstokar alltid o dom vill sätta mej på öppet av andra anledningar df vågarar jag ej be dom om hjälp 🙁

Skit i det och sök den hjälp du behöver istället.


   
SvaraCitera