Aviseringar
Rensa alla

behöver akut hjälp!


Ämnesstartare

Hej ,jo jag fyller år inom 2 dagar och skall KANSKE få en moppe. Men snälla behöver någons hjälp, kan absolut inget om sådant. Så vet ni ifall jag kan hitta en bra och rätt billig moppe? fyller 14 ifall de spelar ngn roll gällande " moppe köp". snälla behöver hjälp så fort som möjligt!


   
Citera

Mitt råd: köp en cykel.

nog rätt dumt råd ändå.. Köp en som inte ser ut som skit, typ:
Gilerarcr2010rod.jpg


   
SvaraCitera

köp en gammal hedlig suzuki k50 o ingen ny plasträser


   
SvaraCitera
JamezK

Moppe är roligt i något år. Så se till att hitta en begagnad, det är inte kul att köpa en ny då det tappar sitt värde väldigt snabbt. Måste du ha en moppe när du fyller ? 

Kolla runt på Blocket och hör med nära och kära om dom har någon. Men moppe ska självklart falla dig i smak. Stressa inte utan vänta tills du hittar en bra moppe till ett bra pris. 

Jag vet inte vilka krav du har, men en CPI Aragon är rätt schysst. En sådan hade jag 😀 


   
SvaraCitera

En begagnad Aerox eller Speedfight.


   
SvaraCitera

image_11.jpegSkaffa dig en sån här


   
SvaraCitera

Hur mycket pengar hade du tänkt att mopeden får kosta? Fyller du 14 år så lär du väl ha en tämligen begränsad ekonomi. Skulle gärna föreslå en gammal Puch eller Zündapp men de kostar en rejäl slant även om du säkerligen får tillbaka varenda krona när du säljer den vid 18-års ålder. 

Mitt tips är JAPANARE. VARNING - HÅLL DIG BORTA FRÅN ALLT SOM ÄR TILLVERKAT I KINA!!!  Tumme ned  Ledsen  Arg

Varför inte en Honda Zoomer?

05honda-zoomer.jpg


   
SvaraCitera

04%20pagsta%20100%20r.JPG

Har en sån här rackare från 06 till salu (OBS! Inte den på bilden) säljes för 2000:- (förhandlingsbart) dock är det inte aktuellt förrän nästa år 


   
SvaraCitera