Aviseringar
Rensa alla

BEHÖVER AKUT OCH SNABB HJÄLP!!!!


Ämnesstartare

Okej, here we go!

Jag har en kompis, låt oss kalla henne för Katrina.
Katrina är ute och röjer på valborg, för att vara exakt så röjer hon på en studentferra.
Katrina träffar en pojke, och inte vilken pojke som helst utan den snyggaste pojken hon någonsin skådat. Pojken kan heta Lars.
Lars och Katrina hånglar och utbyter nummer.
Nästa dag smsar Lars Katrina och vill ses, ställer massa frågor och verkar genuint intresserad. UNDERBART meen...
Kruxet är att lilla Katrin har ännu inte fyllt 16 somrar (detta inträffar i augisti) och stora Lars är hela 21!
Lars är dock inte medveten om Katrinas unga ålder och tror antagligen att hon är sisådär 19.
så. vad ska katrina göra?

- berätta att hon faktiskt är minderårig, MEN hon är ju head over heels förälskad.
- strunta i honom och hoppas på att ragga upp en liten snorunge under nästa hemmafest
- Vänta med att berätta hur gammal hon är tills de träffas på Siesta om en månad och hoppas på att han blir lika tokkär och har överseende..

Ni kloka människor där ute borde kunna svara på denna fråga! [cheers]


   
Citera

youknowwho:

- berätta att hon faktiskt är minderårig,


   
SvaraCitera

youknowwho:

- berätta att hon faktiskt är minderårig

När ni ses nästa gång (Ja, jag skrev "ni" medvetet för det är uppenbart att det handlar om dig) så kommer du åka på frågor som vad du pluggar med osv, då blire bara ännu mer fel om du säger.... "Öhh, asså jag går fortfarande i 9an".. Du förstår nog 😉 Ut med det!


   
SvaraCitera

youknowwho:

Lars Katrina

haha vilket dubbelnamn[crazy]


   
SvaraCitera

Berätta om din ålder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KnightInShiny:

Ja, jag skrev "ni" medvetet för det är uppenbart att det handlar om dig)

handlar faktiskt inte om mig... då hade jag kastat mig i hans famn för länge sen [cute]


   
SvaraCitera

Sjukt tråkig tråd. Vill bara säga att ordet

youknowwho:

ferra

är jävligt underanvänt. Andra bra ord för samma sak: "Flerre" "Fecke" "Fyrre".


   
SvaraCitera

Jag tycker att hon ska berätta om sin ålder på en gång.


   
SvaraCitera

Man är byxmyndig vid 15, så vari ligger egentligen problemet?


   
SvaraCitera