Aviseringar
Rensa alla

Behöver desperat hjälp fort!


Ämnesstartare

Alltså jag vet att jag har skrivit en liknande tråd förut men nu är det ännu värre! Är så sjukt mycket kärare i den här tjejen än den förra men som förut så vågar jag inte prata med henne. Skriver med henne på snapchat och det går bra tycker jag men jag kan ju inte få henne intresserad av mig om jag inte pratar med henne på riktigt. Jag kan få ögonkontakt med henne i ett par sekunder men jag får aldrig ut något ord... Hjälp mig snälla, hur ska jag börja prata med henne och förhoppningsvis få henne intresserad av mig!


   
Citera

Jag är själv tjej och förra året var jag såå kär i en kille, jag bestämde mig för att visa att jag gillade honom och kag själv tyckte det var helt uppenbart och att han borde ha fattat. Men nu i efterhand så var det inte så uppenbart. Så ge inte upp något hopp bara, hon kanske är intresserad av dig också, bara att du inte vet om det.Men till din fråga... Jag skulle typ tänkt ut lite frågor kanske som inte kommer helt från ingenstans som du kan fråga henne om ni ses. Du kan också föreslå att ni träffas, detta vet jag kan vara svårt men tror att nästan alla tjejer skulle bli glada av det. T.ex. Om ni pratar om pannkakor, skriv typ att ni får göra det tillsammans någon gång. Hoppas det hjälpte lite iaf:) Lycka till!


   
SvaraCitera

Gör såhär:
https://static.ungdomar.se/users/98718/forum/seduction.gi f" alt="seduction.gif" />

Nej men skämt åsido är hon en helt vanlig människa och du behöver få ned henne från den där pedistalen du satt henne på. Du snapar med henne, så antar att du snappat upp något av hennes intressen. Är det något du också intresserar dig för? Prata om det.
How to inleda konversation:

  1. Var inom samtalsavstånd
  2. Säg "Dina snaps är så jävla bra" eller dylik hint om var ni känner varandra från så hon har någon aning. Ge gärna exempel på någon som fick dig attt skratta arslet av dig lr nått.
  3. Fortsätt konversationen. 
  4. ?????
  5. Profit

Okej, 1800-talet vill ha sitt meme tillbaka men du fattar grejen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för tipsen men jag vet fortfarande inte om hon är intresserad av mej eller inte...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plus att konversationen på snap dör ut efter ett tag också...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fråga vad hon gjorde på torsdag och hon sa att hon bara vila då så ska jag typ fråga om hon vill göra nåt? Kan jag göra det även om jag aldrig har pratat med henne irl?


   
SvaraCitera

ja det blir perfekt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:
ja det blir perfekt

Är du sarkastisk nu eller inte lmao?


   
SvaraCitera

Nej, kör 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:
Nej, kör 

Okej får hoppas på det bästa


   
SvaraCitera

Hur gick det? Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KycklingKalkon:
Hur gick det? Glad

Hon sov då och idag har jag inte haft tid till att skriva till henne


   
SvaraCitera