Aviseringar
Rensa alla

BEHÖVER EN TRÖJA


Ämnesstartare

NÅGON SOM VET VAR JAG KAN FÅ TAG PÅ EN SÅDAN? LÅNGÄRMAD VANLIG SVART OCH TIGHT.

TYP H&M KANSKE.. ELLER JAG VET INTE


   
Citera
Ämnesstartare

BEHÖVER TIPS PÅ KLÄDAFFÄRER SOM SÄLJER BILLIGT. HJÄLP SNÄLLA


   
SvaraCitera
höna

typ överallt


   
SvaraCitera
höna

second hand


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

second handaffär, tradera, hm osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

second hand

isola:

second handaffär, tradera, hm osv

kommer bara å tänka på myrorna, men det är rätt dyrt där.. mmm tradera går inte pga behöver tröjan om några timmar. men hm får det väl bli typ.


   
SvaraCitera

har livet inte lärt dig någonting?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

H&M säljer för typ 50 spänn.


   
SvaraCitera
time
 time

H&M har ju alltid såna. Total massproduktion. Brukar kosta max en hundring. Köp online om du vill göra det smidigt (hatar att vandra runt i HMs affärer).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

har livet inte lärt dig någonting?

nej

Zymbaline:

H&M säljer för typ 50 spänn.

timeisrunningout:

H&M har ju alltid såna. Total massproduktion. Brukar kosta max en hundring. Köp online om du vill göra det smidigt (hatar att vandra runt i HMs affärer).

mm får gå dit. hatar också att gå där egentligen, men har inget annat val för jag behöver tröjan idag och tror ej de leverar varor på några timmar. [sad]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

(hatar att vandra runt i HMs affärer).

vrf?
hatar att handla online där
pga: tycker aldrig något ser bra ut


   
SvaraCitera
time
 time

Blivande_japan:

vrf?

Det är alltid trångt, om man spanat in ett plagg är det nästan alltid slut (trots att det finns typ, tre eller fyra H&Mbutiker bredvid varandra på Drottninggatan), och så är det varmt och omständigt och så mycket skönare att bara kunna springa ner till posten och hämta ett paket. [blush]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Det är alltid trångt, om man spanat in ett plagg är det nästan alltid slut (trots att det finns typ, tre eller fyra H&Mbutiker bredvid varandra på Drottninggatan), och så är det varmt och omständigt och så mycket skönare att bara kunna springa ner till posten och hämta ett paket.

spanar aldrig in plagg innan [blush]
tycker aldrig jag hittar annat än underkläder nbär jag tittar online, men i affären kan jag hitta massor


   
SvaraCitera
time
 time

Blivande_japan:

tycker aldrig jag hittar annat än underkläder nbär jag tittar online, men i affären kan jag hitta massor

Hmm kanske det är motsatta grejen i Sverige då. Eller så är den svenska onlineshopen dålig, men den finska är bra, och sen har du bara en bra lokal affär i närheten av dig kanske.

De håller på att bygga ett H&M här nu också, det har Åland inte haft förut. Snart kommer jag bara behöva åka till Stockholm för att besöka Monki och sånt. :c


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Hmm kanske det är motsatta grejen i Sverige då. Eller så är den svenska onlineshopen dålig, men den finska är bra, och sen har du bara en bra lokal affär i närheten av dig kanske.

tror det bara är jag som inte tilltalas av bilderna eller något[blush]

när jag är i affären är jag mer "hm, den här kan jag ju prova"
så provar en massa saker jag nog aldrig hade köpt via internet, men när man själv kan prova ser man hur bra de sitter osv


   
SvaraCitera