Aviseringar
Rensa alla

Behöver er hjälp


Ämnesstartare

Hej, är en 17 årig kille som befinner mig i en ganska knepig situation.

Går andra året på gymnasiet och inget känns speciellt stabilt för tillfället. Är inte helt säker på min egna identitet och vilka jag hör ihop med. Har världens humörsvängningar.

I skolan är jag bara med tjejerna. killarna är en stor ''pakt'' med ingen uppdelning alls. De är väldigt ytliga och sportintresserade. jag är mer en djuptänkande kille och är intresserad i kreativitet och konst osv.

Har gett upp att försöka få kontakt med någon av killarna mår inte bra i den miljön.

Med tjejerna trivs jag helt ok är ganska obehagligt samtidigt då tjejerna kan börja prata om saker jag inte alls kan lyssna på känns det som. Är rädd att jag framstår som gay också något jag inte är.

Känns som jag är mycket mognare än killarna i min klass och vet inte riktigt vad jag ska göra, bara vänta?.Eller ska jag försöka byta skola (är det min klass det är fel på). eller är det bästa att bara härda ut?. Byta gymnasieprocessen är inte den lättaste att ta sig igenom direkt och man vet inte hur det blir i slutändan heller.

Känner mig så enormt besviken på min gymnasiupplevelse har kort sagt varit ett helvete. Trodde gymnasiet skulle vara en lycklig period. blev tvärtom för mig... 🙁

Vad tror ni? vad tycker ni jag borde göra.

Era svar uppskattas!


   
Citera

[sad]

Hur är det med vänner utanför skolan då?


   
SvaraCitera

var glad att du bara är med tjejerna, najs jöööö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har mina killvänner utanför skolan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bump? :((


   
SvaraCitera

Var dig själv bara. Det är inget fel med att ha kompisar av motsatt kön.


   
SvaraCitera

gör skämtsamma sexuella närmanden mot tjejerna för att visa din heterosexualitet då och då


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

gör skämtsamma sexuella närmanden mot tjejerna för att visa din heterosexualitet då och då

[love]


   
SvaraCitera

isola:

[love]

Att jag inte har fått en spalt än liksom [tard]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Att jag inte har fått en spalt än liksom [tard]

Efter valet kanske


   
SvaraCitera

isola:

Efter valet kanske

Mm troligtvis.


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Mm troligtvis.

Storbloggare kanske vore någonting? Behövs någon vettig sådan.


   
SvaraCitera

isola:

Storbloggare kanske vore någonting? Behövs någon vettig sådan.

Mm om man får nåt slags diplomatisk immunitetsgrej så att man slipper ägna sin dyrbara tid åt varningar och liknande trams.


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Mm om man får nåt slags diplomatisk immunitetsgrej så att man slipper ägna sin dyrbara tid åt varningar och liknande trams.

Ja, så att man kan skriva fritt liksom. Tex att man spytt i helgen. Det vill man ju kunna förmedla utan censur.


   
SvaraCitera

isola:

Ja, så att man kan skriva fritt liksom. Tex att man spytt i helgen. Det vill man ju kunna förmedla utan censur.

Exakt, men just nu omsluter förtryckets onda kedjor hela verksamheten. [sad]


   
SvaraCitera