Aviseringar
Rensa alla

Behöver er hjälp


dazed_and_confused:

Exakt, men just nu omsluter förtryckets onda kedjor hela verksamheten. [sad]

Slutsats: mindre äs och mer vanliga spyor åt folket.


   
SvaraCitera

theyo:

har mina killvänner utanför skolan

Då så. Klart att det är jobbigt att du kanske inte har de vännerna du skulle vilja ha i klassen. Men du kan ju i alla fall umgås med tjejerna i klassen och dina andra kompisar utanför skolan.

Vem skulle förresten uppfatta dig som gay? De sportiga killarna? Du kan ju alltid anmärka på hur otroligt heterosexuellt det är att duscha nakna tillsammans efter varje fotbollsträning. [smile] Medan du i kontrast då får hänga med tjejer.


   
SvaraCitera

isola:

Slutsats: mindre äs och mer vanliga spyor åt folket.

Exakt, det budskapet ska stå på våra propagandaaffischer.


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Exakt, det budskapet ska stå på våra propagandaaffischer.

Känns som att vi är någonting på spåret här alltså. Jag som inte alls hade tänkt anstränga mig idag dessutom.
Finner inga ord för denna prestation.
Tror du att vi får avdragsgilla luncher och sådant?


   
SvaraCitera

isola:

Tror du att vi får avdragsgilla luncher och sådant?

Självklart och feta fallskärmsavtal.


   
SvaraCitera

theyo:

I skolan är jag bara med tjejerna. killarna är en stor ''pakt'' med ingen uppdelning alls. De är väldigt ytliga och sportintresserade. jag är mer en djuptänkande kille och är intresserad i kreativitet och konst osv.

Som Isola sa, inget fel med att ha kompisar av motsatt kön. Om du tycker att killarna är ytliga osv medans du är mer djuptänkande så fortsätt umgås med tjejerna. Sen efter skolan så kan du ju umgås med kill kompisarna som du har utanför skolan.

theyo:

Eller ska jag försöka byta skola (är det min klass det är fel på)

Jag kan tänka mig att det är rätt svårt att komma in i "gemenskapen" om du byter till en klass som redan har känt varandra 1år tidigare. De flesta brukar hitta folk att umgås med under första året. Men liksom, det finns alltid en risk att det blir sämre men det kan också bli bättre så du slipper känna att det är ett helvete. Det är så svårt att veta innan. Jag bytte gymnasium tre gånger i början av ettan[cute]

Men om du känner att du vill byta så skulle du kanske kunna byta till ett gymnasium där någon av dina kill kompisar går, då vet du ju att du har någon där som du känner.


   
SvaraCitera

theyo:

Är rädd att jag framstår som gay också

Va? nejdå, du låter ju hur manlig som helst[shake]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

gör skämtsamma sexuella närmanden mot tjejerna för att visa din heterosexualitet då och då

[bigsmile]

OnT: De du umgås med i skolan, trivs du med dem?
För det är ju onödigt att byta klass och grejer när du har fina(?) vänner.
De som tror att du är gay enbart för att du umgås med tjejer är ju rätt så trångsynta, varför lyssna på sådana människor?

theyo:

prata om saker jag inte alls kan lyssna på känns det som

För att du tycker det är pinsamt/tråkigt/äckligt?

Var dig själv och utvecklas åt det håll du vill.
Peace love and understanding.


   
SvaraCitera