Aviseringar
Rensa alla

Behöver er hjälp! ''Kärleksproblem''


busiig
Ämnesstartare

Ja, nu är det såhär..

Jag har skrivit med en kille som sagt vecka efter vecka att vi ska träffas, men det blir aldrig av. Jag känner mig lite smått sviken, och det känns inte heller kul för han bor någon timma ifrån mig och han dricker och röker. 

Och sen har jag träffat en annan kille, genom min killkompis. Jag är lite smått förälskad i honom för han är jätte rolig och allt! Han bor bara ca 15 minuter ifrån mig, han är ute mer och sitter inte bara inne och spelar/ser på film hela dagarna. Han har jag också träffat ca 4 gånger inom några veckor. 

Men nu vet jag inte hur jag ska göra. Vem ska jag ''satsa'' på? Jag kommer nästan garanterat att få känslor för ''kille nr 2'', för han är underbar. 

Jag hoppas att ni inte missuppfattar mig.. Men snälla hjälp mig! Gråter Jag vill inte att mina vänner som vet om detta ska tycka att jag är en så kallad ''player''.


   
Citera
färg

ta båda


   
SvaraCitera

Du är ingen player. Du går bara igenom processen att den hårda vägen lära dig vad det innebär att bli playad. Deal with it.


   
SvaraCitera

busiig: Jag har skrivit med en kille som sagt vecka efter vecka att vi ska träffas, men det blir aldrig av.

Är det han, du eller båda som orsakat detta? 


   
SvaraCitera
busiig
Ämnesstartare

blaserad:

Är det han, du eller båda som orsakat detta? 

Hmm.. Han om jag får vara ärlig. Han har sagt att han ska på fest eller när det väl gäller så är han inte där. Sen får jag heller inte åka hem till honom för att 'hans rum är stökigt'. 


   
SvaraCitera
busiig
Ämnesstartare

färg:
ta båda

Om det bara var möjligt 😉


   
SvaraCitera
färg

busiig:

Om det bara var möjligt 😉

varför är det inte möjligt


   
SvaraCitera

busiig: Hmm.. Han om jag får vara ärlig. Han har sagt att han ska på fest eller när det väl gäller så är han inte där. Sen får jag heller inte åka hem till honom för att 'hans rum är stökigt'.

Har han inte tid för dig är han ju inget å ha.


   
SvaraCitera
busiig
Ämnesstartare

blaserad:

Har han inte tid för dig är han ju inget å ha.

Jag vet bara inte hur jag ska säga det till honom..För jag håller med dig. Ledsen


   
SvaraCitera
busiig
Ämnesstartare

färg:

varför är det inte möjligt

Möjligt är det väl, men jag föredrar att ha en pojkvän och inte två. Blink


   
SvaraCitera
färg

busiig:

Möjligt är det väl, men jag föredrar att ha en pojkvän och inte två. Blink

ok

kille 1 verkar lite nonchalant välj den andra


   
SvaraCitera
färg

om du vill


   
SvaraCitera
reben

va e d ens som e bra med nr 1

 


   
SvaraCitera

busiig: Jag vet bara inte hur jag ska säga det till honom..För jag håller med dig.

Du kan ju 1:
Ge tillbakakaka å ignorera tills han frågar och svara "Jag har inte tid", "Min telefon är stökig", "Sorry det var fest.... I MINA BYXOR!" 

2:
Skriva som du känner. Se vad han svarar. Du har ju inte mycket att förlora.


   
SvaraCitera
busiig
Ämnesstartare

blaserad:

Du kan ju 1:
Ge tillbakakaka å ignorera tills han frågar och svara "Jag har inte tid", "Min telefon är stökig", "Sorry det var fest.... I MINA BYXOR!" 

2:
Skriva som du känner. Se vad han svarar. Du har ju inte mycket att förlora.

Haha, 1 var rolig. Tror jag kör på den! Blink


   
SvaraCitera