Aviseringar
Rensa alla

behöver er hjälp och åsikter om en kille


Ämnesstartare

ska försöka sammanfatta det här kort nu. det är såhär att när jag började 8an i somras så började en kille i min parallellklass flörta med mig och försöka få min uppmärksamhet. det slutade med att vi blev tillsammans 1-2 månader efter. han gjorde sen slut typ en vecka senare av en komplicerad anledning men sa att han fortfarande gillar mkg men att vi ska ta det lugnt med att vara tillsammans. jag blev såklart ledsen men visade det inte. jag började ignorera honom i skolan eftersom att jag ville försöka komma över honom, men hela tiden fortsätter han försöka få min uppmärksamhet genom att flörta, kolla på mig och försöka prata med mig. tillslut orkade jag inte mer och frågade vad han ville, och då svara han att han vill vara min vän, men jag sa att jag inte vill vara hans vän eftersom att jag fortfarande har känslor för honom. så jag skrev sedan till honom på snap och sa att antingen är vi mer än vänner eller så är vi inget. då svarade han ”okej sluta vara din vän” och jag tänkte lixom bra då kan jah komma över honom. men nej, nu håller han fortfarande på och försöker få mon uppmärksamhet. idag tillexempel nickade han mot mig i matsalen, kommer o pratar med mig bara sådär, sträcker ut armarna för atg krama mig, säger hej och tittar på mig HELA tiden. men han säger ändå att han bara vill vara min vän. vad vill han? har han fortfarande känslor för mig eller vadå? fattar ingenting.


   
Citera
Ämnesetiketter

Förstår ej varför han ska göra det så komplicerat, han har helt klart känslor för dig. Berätta för han att du vill inte prata längre så kanske han säger vad han egentligen vill. 

Ingen mening att göra det komplicerat i onödan.


   
SvaraCitera
Listus

Det är en ålder då mycket händer och man utvecklas som människa, så han kanske gillar dig eller så är han bara en kramig vän. 

Sen kanske han är osäker på och han kär eller bara gillar dig som vän, är inte alltid lätt i den åldern 🙂


   
SvaraCitera

det kan bli att han "spelar" med dig


   
SvaraCitera