Aviseringar
Rensa alla

behöver eran hjälp [shake]


Ämnesstartare

Hej på er! 🙂
Jag berhöver verkligen eran hjälp och jag förväntar mig seriösa svar [y].

Det är så här att jag är småkär i en tjej som är ett år äldre än mig. jag har pratar med henne på msn i sju månader nu. Hon bor i sthlm och jag bor cirka 5 timmar ifrån sthlm. För nån vecka sen svarade jag inte när hon ringde mig och då blev hon jättesårad (enligt hon), men när jag pratade med henne igår och frågade varför hon inte hörde av sig på länge så sa hon så hära : för jag blivit jättesårad pga att du inte svarade på mig och du vet väl att jag BRYR MIG. Nu undrar jag om hon verkligen säger sanningen eller säger hon bara så här eftersom hon vet att det är svårt att träffas?

Jag vet att det låter lite dumt det här men jag behöver nån som kan hjälpa mig att se "ljuset" liksom. Ska jag föreslå en "dejt" eller ska jag fortsätta prata med henne utan att veta vart det ska leda nånstans?
Ifall jag föreslår en träff och hon säger att hon får fundera på det, va ska jag göra isf?
är jättetacksam på förhand [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ettförvånathjärta:

För nån vecka sen svarade jag inte när hon ringde mig och då blev hon jättesårad

Dumme fan

ettförvånathjärta:

va ska jag göra isf?

Åk till sthlm och gör något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Åk till sthlm och gör något.

ska jag åka till sthlm? det e fan så långt ifrån mig och ja e inte säker på att hon har liknande känslor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ettförvånathjärta:

ska jag åka till sthlm? det e fan så långt ifrån mig och ja e inte säker på att hon har liknande känslor

Skit 'it då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man måste våga ta risker för att få de stora vinsterna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ettförvånathjärta:

ska jag åka till sthlm? det e fan så långt ifrån mig och ja e inte säker på att hon har liknande känslor

Åk till fjollträsk (stockholm)!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moget att bli sårad för att någon inte svarar på ett samtal, varför är alla sådana gnällfittor these days? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera