Aviseringar
Rensa alla

Behöver ett sammanhang


Ämnesstartare

Hej hej 

Jag tror jag saknar ett sammanhang i livet. Jag känner mig inte behövd, iaf behöver jag känna mig mer behövd. Jag behöver göra något mer med mitt liv. Vad kan jag hitta på? Och det måste inkludera att jag är med andra människor på något sätt. Helst att jag är kreativ. Jag gillar ju musik men spelar inget själv eller så.. Bara ös på med förslag och frågor är ni snälla!! Jag vill liksom att det ska hända något mer intressant i mitt liv. Som känns meningsfullt. Har nog lättare depression och social fobi.


   
Citera
Ämnesstartare

knuffa nån nedför ett stup
rädda hen sen


   
SvaraCitera
lax
 lax

volentärarbete. hjälp till i soppkök. 

får man göra det om man är under 18? det bör man få.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan man inte joina/försöka starta ett newbieband där du kan lära dig spela/sjunga/whatever? eller på nått annat sätt träffa folk där du kan få vara kreativ. kolla om det finns nå typ kurser eller sånt i din stad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl: kolla om det finns nå typ kurser eller sånt i din stad?

Jo ska göra det. 

lax: volentärarbete. hjälp till i soppkök.

Är under 18. Men är ganska öppen till att testa. Vet dock ej vart. 


   
SvaraCitera
lax
 lax

satflaesk: Är under 18. Men är ganska öppen till att testa. Vet dock ej vart.

jag vet. googla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lax: jag vet. googla.

show me how. 
ska göra det. 


   
SvaraCitera
Exner

satflaesk:
Hej hej 

Jag tror jag saknar ett sammanhang i livet. Jag känner mig inte behövd, iaf behöver jag känna mig mer behövd. Jag behöver göra något mer med mitt liv. Vad kan jag hitta på? Och det måste inkludera att jag är med andra människor på något sätt. Helst att jag är kreativ. Jag gillar ju musik men spelar inget själv eller så.. Bara ös på med förslag och frågor är ni snälla!! Jag vill liksom att det ska hända något mer intressant i mitt liv. Som känns meningsfullt. Har nog lättare depression och social fobi. 

Beklagar detta. Ingen rolig sits att vara i. Skulle vilja ställa dig den här frågan att fundera över: vad skulle du göra, om du hade absolut makt och kunde bestämma allt i världen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner: vad skulle du göra, om du hade absolut makt och kunde bestämma allt i världen?

wut, jag vet inte, varför undrar du ? :s  


   
SvaraCitera
Exner

satflaesk:
wut, jag vet inte, varför undrar du ? :s  

Svaret på den frågan ge en hint vad som ligger en närmst om hjärtat. Finner man och främjar detta, kommer man att känna sammanhang och mening.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

volontärgrejer på djurhem brukar nog ej kräva att man är18


   
SvaraCitera