Aviseringar
Rensa alla

Behöver ett sinne för klädsmak!


Ämnesstartare

Jag har inget sinne för kläder, tar på mig det som ligger framme och det är oftast opassande mjukisbyxor med något linne och en adidas jacka på det. Vill klä mig bra men när jag är på H&M,Lindex etc etc så hittar jag inget alls! jag ser ut som en slacker helt enkelt. Några tips på hur man ska börja tänka så det blir roligt att handla kläder och dessutom välja de SNYGGA kläderna? [crazy]


   
Citera
Ämnesetiketter

du kan ju bli slacker men ha lite mer tight på dig, tex ser leggings ofta mer uppklätt ut än joggingbyxor men är typ lika skönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

du kan ju bli slacker men ha lite mer tight på dig, tex ser leggings ofta mer uppklätt ut än joggingbyxor men är typ lika skönt.

Sant!


   
SvaraCitera

uummmm:

Sant!

och när vi kommer till leggings kan du ju hajeansleggigns i din garderob också så är du nästan som alla andra (bara att du kan andas i dina "skinny jeans"


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

jeansleggigns

[cry]


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

jeansleggigns

skönt ju :C


   
SvaraCitera

uummmm:

jag ser ut som en slacker

uummmm:

det som ligger framme

uummmm:

opassande

=

uummmm:

inget sinne för kläder

Image


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

skönt ju :C

Det är okej om man har en lång topp som går över rumpan så att man inte ser det efterblivna ficklösa asset


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

efterblivna ficklösa asset

fast din rumpa är säkert jättefin [blush]


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

Det är okej om man har en lång topp som går över rumpan så att man inte ser det efterblivna ficklösa asset

men jeansleggings nowadays är ju available med fickor? har på mig såna just nu Dold text: och ett långt linne iofs men ändå

gillar inte heller ficklösa rumpor, ser så konstigt och fult ut

Postlapsaria:

fast din rumpa är säkert jättefin [blush]

[love]


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

inte ser det efterblivna ficklösa asset

Postorderhoran:

gillar inte heller ficklösa rumpor, ser så konstigt och fult ut

Har ni ditsydda hudfickor på era rumpor?


   
SvaraCitera

Tänk efter lite mer noga hur du vill se ut. Klart att du inte hittar något om du bara tittar runt på måfå, men utvecklar du din smak blir det lättare, tjejer har trots allt rätt stort utbud.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

men jeansleggings nowadays är ju available med fickor?

Åhå, gött. Har de gylf? Har även lite problem med hur de ser ut fram

Nachac:

Har ni ditsydda hudfickor på era rumpor?

Ja? [confused]
Nej men jag får lite jobbiga flashbacks till 90-talet när folk hade vita tighta byxor, självklart utsvängda nertill, utan fickor. Och svart string.
Grejen är att det ser så tomt och fel ut på något sätt..


   
SvaraCitera

uummmm:

Några tips på hur man ska börja tänka så det blir roligt att handla kläder och dessutom välja de SNYGGA kläderna? [crazy]

Du kanske bör jobba på att fixa en bra basgarderob med snygga
jeans
neutrala toppar osv och sedan bygga en mer personlig stil runt det? Leta runt på internet och kolla in olika bloggar för inspiration.


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

Grejen är att det ser så tomt och fel ut på något sätt..

Kanske är vanans makt. Gillar själv när formerna syns tydligt, vilket de gör mer utan fickor. (Vi förutsätter att bäraren har en snygg kropp.)


   
SvaraCitera