Aviseringar
Rensa alla

Behöver ett sinne för klädsmak!


Nachac:

Har ni ditsydda hudfickor på era rumpor?

vad har hänt med dig, varför går du in för att feltolka på ett helt annat sätt nu än du gjorde tidigare?

Postlapsaria:

Åhå, gött. Har de gylf? Har även lite problem med hur de ser ut fram

ne, det är därför jag har långt linne [blush]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

vad har hänt med dig, varför går du in för att feltolka på ett helt annat sätt nu än du gjorde tidigare?

Är på lite sämre humör en tidigare, är inne i en dal. Menade dock inget illa, det är synd att tonfall inte kan förmedlas i text. Tyckte också det lät lite kul. Det förra du angrep på berodde på irritation.


   
SvaraCitera

Nachac:

Är på lite sämre humör en tidigare, är inne i en dal. Menade dock inget illa, det är synd att tonfall inte kan förmedlas i text. Tyckte också det lät lite kul. Det förra du angrep på berodde på irritation.

oki
håller med om tonfall vore bra om det fanns på internet, så många missförstånd skulle kunna undvikas på så sätt


   
SvaraCitera

är väl bara du som kan avgöra vad du tycker är snyggt?
köp det DU tycker är snyggt?


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

oki
håller med om tonfall vore bra om det fanns på internet, så många missförstånd skulle kunna undvikas på så sätt

Du kan ha som regel att om jag skriver något till dig som kan uppfattas som en förolämpning eller liknande så är det inte det, jag säger till när jag vill smäda dig.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

ne, det är därför jag har långt linne [blush]

[y]


   
SvaraCitera

Nachac:

Du kan ha som regel att om jag skriver något till dig som kan uppfattas som en förolämpning eller liknande så är det inte det, jag säger till när jag vill smäda dig.

[love]
håller utkik efter "nu vill jag göra dig illa på riktigt, horis"


   
SvaraCitera

Gör som jag.

Fixa först mycket stilrena kläder såsom:

Jeans, blåa. Mörkblåa och ljusblåa. och kanske nåt emellan..

Toppar i alla fina färger (favoritfärger måste du väl ha...)

Andra sorters underdelar (tjejer har ju tights o sånt... annars kanske chinos är snyggt på tjejer också) som inte är för "speciella"

tänk stilrent...

Sen när man har allt sånt så kan man ju köpa lite roligare saker.


   
SvaraCitera

Låt bli mjukisbyxorna för tusan, det är så fult.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

[love]
håller utkik efter "nu vill jag göra dig illa på riktigt, horis"

[party]


   
SvaraCitera

men du måste väl ändå veta något du tycker är snyggt? eller personer som du tycker klär sig bra osv?

eller gå på stan å prova massa saker typ[smile]


   
SvaraCitera

hannnah:

eller gå på stan å prova massa saker typ[smile]

bra idé att ta med en kompis som kanske ser kläder som du själv aldrig skulle tittat på och kan ge dig ett annat perspektiv 🙂


   
SvaraCitera

Hitta en bögkompis som kan hjälpa dig, så gör dom alltid på filmer [love].


   
SvaraCitera