Aviseringar
Rensa alla

Behöver fatta varför ?


Ämnesstartare

Lång text sorry om det blev mycket tack för ni tar er tid för att läsa detta puss , och vill ha svar eller vad ni tror det kan bero på eller jag kanske borde göra ngt mer skulle göra allt för att få han . Tack igen för ni pallar läsa eller ej hah HjärtaRodnarRullar ögonen

Är en tjej som alltid hade lätt för att bli vän med killar, tjejer med men killar har jag växt upp med och trivs runt de och har alltid något och prata om med de , har aldrig gillar drama och de skapar ingen drama . Bytte klass i 6an till en annan skola då en kille gick i min parallella klass alltid tyck han var cool och pratat med han då och då men ingen närhet på det sättet hade andra killar under tiden och inte tänk på han på det sättet ,skolan vi gick på hade ingen högstadie så vi var tvungna och byta skola vi hamna i samma o då gick han i min parallella klass då med  vi va jättenära hela tiden och  jag börja hänga med han i en grupp av killar som innehåller 15 grabbar och bara en tjej Jag dem släpper inte in nån tjej förutom mig det har alltid varit så , jag tycker att hänga med dem och inte har några tjejkompisar på direkten , iallafall har jag o den här killen alltid varit nära vi har tillomed varit på konformationen tillsammans och jag gillade han sen 7an o nu går jag i 9an slutet av 9an han har alltid varit nära mig på ett sätt som vissar att han vill ha något med mig kommenterat saker och så fort jag var nära en annan kille o han kände sig dissad så var han kall och ignorerat mig jag tog hans mobil och hittat massor av bilder på mig i bikinis osv  föra året 2018 övernatta jag han o några killkompisar jag o han dela säng då han kom jättenära mig och börja krama mig och vara nära sen har han aldrig pratat om det riktigt i början av 9an så skrev jag till han att jag gillar han han sa att han inte ville ha någon tjej och dissat min i flera månader sen börja han prata med mig och kommentera  medans jag snackade med andra killarna i gruppen nu är vi nära igen och jag fyllde år för någon vecka sen (16 år) jag hade fest när många av mina killkompisar var där han var också bjuden det fanns alkohol inblandad och jag drack och var ganska borta men inte tillräckligt så jag inte minns kvällen han kommit lite senare på kvällen och inte drack allt kanske nån öl då han börja dansa bakom mig på att sexuellt sätt  och tog hand om mig och var jättenoga med att jag inte skulle råka skada mig sen börja vi hångla han var på o jag med jag längtade men han var nykter och ändå gjorde det efter det har vi inte pratat på 4 dagar föäns igår och han verkar skämmas kolla på mig elle inté veta vad han ska göra men han vet att jag gillar han jag fattar inte vad han vill han ger aldrig tydliga signaler va tror ni det kan bero på fattar inte vad som händer .


   
Citera

Innan jag läser så tänkte jag säga att du var ett tolv årigt troll


   
SvaraCitera

Okej herregud, för det första behöver du jobba på att pausa och sånt för jag är helt lost nu. 

Det verkar ju som att ni gillar varandra men ibland försvinner han ju helt random vilket är lite konstigt. Känns som att han inte riktigt vet vad han ska tycka om dig eller något. Är inte heller bra på att tyda signaler så sorry ifall jag gjorde dig ännu mer förvirrad x)


   
SvaraCitera

Det där var nog den längsta meningen som jag har läst faktiskt. 


   
SvaraCitera

Asstriid:
Det där var nog den längsta meningen som jag har läst faktiskt. 

Big agreed

*EDIT* Hon använde komma tecken och en punkt på slutet iallafall 🙂


   
SvaraCitera
Listus

Han kanske e osäker bara, ni e ju ändå relativt unga och han har kanske inte haft någon reaktion tidigare så han kanske är rädd att göra bort sig. 

Fortsätt bara hänga ha skoj och hoppas att det blir ni med tiden. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Det där var nog den längsta meningen som jag har läst faktiskt. 

hahah Palla tänka på d skrev ba 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Okej herregud, för det första behöver du jobba på att pausa och sånt för jag är helt lost nu. 

Det verkar ju som att ni gillar varandra men ibland försvinner han ju helt random vilket är lite konstigt. Känns som att han inte riktigt vet vad han ska tycka om dig eller något. Är inte heller bra på att tyda signaler så sorry ifall jag gjorde dig ännu mer förvirrad x)

Hahha tack för svaret 


   
SvaraCitera

Du har det bättre än mig Ledsen 
lycka till och skriv gärna om du behöver prata i pm. 

Det är väl inte viktigt och säga hur man älskar nån eller om man ska bli ihop, det kommer förhoppningsvis naturligt fram så fortsätt bara umgås som ni gör.


   
SvaraCitera

Smartaanders:

Hahha tack för svaret 

Jag hängde med förutom om du är tjej eller kille det har jag missuppfattat. 
Hjärta Oskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Jag hängde med förutom om du är tjej eller kille det har jag missuppfattat. 
Hjärta Oskyldig

hah skriv t mig privat 


   
SvaraCitera

Jag fick personens snapchat jag gillade utan och fråga om de men blandade ihop honom med nån annan.. så försökte få den utan och säga det. Det gjorde min dag Rodnar Rodnar 


   
SvaraCitera

Smartaanders:

hah skriv t mig privat 

Skulle inte ha tagit bort dig när jag blev medlem här Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Skulle inte ha tagit bort dig när jag blev medlem här Mycket glad

Vad menar du ?


   
SvaraCitera

Smartaanders:

Vad menar du ?

Tror du skrev ett pm till mig för längesen Rullar ögonen


   
SvaraCitera