Aviseringar
Rensa alla

Behöver feedback!


Ämnesstartare

Håller på med en informationsfolder för genusvetenskap som ska förklara lite vad ämnet är för något och jag behöver verkligen din hjälp! Kritisera! Både rent grafiskt och om texten. Ser det vettigt ut? Vad kan ändras? Ser det rörigt ut? Förstår man texten eller finns det några svåra/konstiga ord/meningar? osv osv..! Var kritisk.

Den kommer förresten att vikas på samma sätt som länk.

Bilden som jag bifogar kommer att bli insidan av foldern. Större bild finns här: länk.

folder_Page_1.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag gillar det! Hur ser andra sidan ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Elin:

Hur ser andra sidan ut?

---> Länk,​ fast det blev en rätt dålig bildkvalité när jag lade ut den på nätet.

Och tack. [smile]


   
SvaraCitera

Miss_M:

Och tack. [smile]

varsågod! Är det ett riktigt uppdrag eller ett skolarbete?

Miss_M:

---> Länk,

"vad tycker våra studenter" hamnar liksom innåt när man viker va?


   
SvaraCitera

Det ser ut som en folder mest brukar göra, har inte tid att läsa innehållet nu då jag ska ut på en nattlig runda för fem minuter sen typ. Har svårt för sådana där flashiga grejor som är i kanterna vänster-ner och höger-upp, men det är kanske bara jag. Gillar när det är mer cleant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Elin:

"vad tycker våra studenter" hamnar liksom innåt när man viker va?

Aa precis och "genusvetenskap" blir hela folderns framsida.

The Elin:

varsågod! Är det ett riktigt uppdrag eller ett skolarbete?

Både och. [smile] Det är ett skolarbete där man ska leta rätt på ett företag/förening/osv och göra en riktig tryckprodukt till dem.


   
SvaraCitera

Miss_M:

Både och. [smile] Det är ett skolarbete där man ska leta rätt på ett företag/förening/osv och göra en riktig tryckprodukt till dem.

Åh, vad roligt! 😀 Vad läser du för något? Jag skulle vilja jobba med sånt här i framtiden ^^


   
SvaraCitera

internet:

ör sådana där flashiga grejor som är i kanterna vänster-ner och höger-upp, men det är kanske bara jag. Gillar när det är mer cleant.

Nä jag känner samma grej.

Spyr av de där sakerna.

Mitt inlägg.


   
SvaraCitera

Genusvetenskap är efterblivet.


   
SvaraCitera

Miss_M:

osv osv

För tidigt på morgonen så jag orkade inte läsa hela. =/
Men den såg väldigt bra ut! Proffsig.
Det enda jag funderar över är om att kolumnerna inte ska vara sidojusterade? Enligt klassisk typografi (i alla fall vad jag har hört) så är det bara vänsterjusterat när det är lyrik.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera