Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp.


Ämnesstartare

Hela mitt liv är ett ända stort problem. Jag försöker ta tag i dem och lösa dom men lyckas aldrig, jag behöver verkligen hjälp men vet inte vart jag ska vända mig? Behöver någon att prata med men har ingen. Mitt största problem är att jag hela tiden får för mig att ta livet av mig, har även försökt men inte lyckats och jag är verkligen skiträdd att jag ska försöka ta livet av mig igen. Innerst inne vill jag verkligen vara lycklig, det är min högsta önskan. Men just nu lever jag i ett helvete, mår skit dåligt av tusen anledningar. Vet inte vad jag ska ta mig till:( någon som vet bästa sättet att få hjälp?


   
Citera
Ämnesstartare

ring bup


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

j0hannaa:

någon som vet bästa sättet att få hjälp?

sluta leta i mörkret och tänd lampan. Hitta något du vill göra sätt ett mål och ditt liv kommer göra en stor förändring


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]
kram[love]


   
SvaraCitera

Jaha vad är det da? Berätta om ett problem [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ring bup


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Jaha vad är det da? Berätta om ett problem [y]

jag är så jäkla ensam har inga kompisar alls:( dessutom har jag så dåligt självförtroende att jag inbillar mig och tror att folk hela tiden snackar skit om mig fast dom inte alls gör det.


   
SvaraCitera

j0hannaa:

jag är så jäkla ensam har inga kompisar alls:( dessutom har jag så dåligt självförtroende att jag inbillar mig och tror att folk hela tiden snackar skit om mig fast dom inte alls gör det.

Går i en ond cirkel märker jag. Du tror inte du kan försöka jobba på självförtroendet? Typ börja i någon idrott eller något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Går i en ond cirkel märker jag. Du tror inte du kan försöka jobba på självförtroendet? Typ börja i någon idrott eller något?

ja allt går i en ond cirkel, ett problem leder till att något annat blir ett problem som egentligen inte hade varit ett problem om jag inte hade haft det första problemet om du fattar. Alla säger att jag borde börja med någon idrott men grejen är att det finns absolut ingenting jag är intresserad utav.


   
SvaraCitera

j0hannaa:

Alla säger att jag borde börja med någon idrott men grejen är att det finns absolut ingenting jag är intresserad utav.

Låter som min lillebror.
Men något annat intresse du har eller anser dig duktig i?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Men något annat intresse du har eller anser dig duktig i?

gillar att fotografera:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir ledsen när jag läser sånt. kontakta bup/bris/soc nu direkt [sad]


   
SvaraCitera

j0hannaa:

gillar att fotografera:)

Ut och fota med dig då! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

blir ledsen när jag läser sånt. kontakta bup/bris/soc nu direkt [sad]

ja kanske borde göra det:(


   
SvaraCitera