Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp!


Ämnesstartare

De är så här att jag gillar en tjej i min skola, vi är kompisar och så men de är att jag har fått andra känslor för henne än bara kompis. Vi träffas typ nästan varje dag.

Sen nu i tisdags så tänkte jag att jag måste ta lite initiativ (eller hur man stavar), så när vi cyklade hem tillsammans efter skolan och snackade, så frågade jag lite snyggt och vi kunde ta en fika liksom. Hon svarade med att hon hade mycket och göra men skulle kolla sin almanacka.

Men nu efter den dagen så har de blivit mer stelt liksom, ibland känns de som hon undviker mig och ibland inte. Så undra om jag ska fortsätta att flirta (om jag ens gör de nu, jag vet inte lol) eller om jag ska låta henne liksom tänka mer på de och så? När ska jag påminna henne om fikat igen liksom. typ "har kollat din almanacka"?


   
Citera
Ämnesstartare

Famps:

kolla sin almanacka.

tror hon sa nej, på en snällt sätt


   
SvaraCitera

Teal Crab:

tror hon sa nej, på en snällt sätt


   
SvaraCitera

Famps:

Sen nu i tisdags så tänkte jag att jag måste ta lite initiativ (eller hur man stavar), så när vi cyklade hem tillsammans efter skolan och snackade,

Ta bilen nästa gång så går det säkert bättre....


   
SvaraCitera

När ni träffas "typ nästan varje dag", vad gör ni då?
Försök att vara normal, som du brukar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

tror hon sa nej, på en snällt sätt

[cry]

Gorgath:

När ni träffas "typ nästan varje dag", vad gör ni då?
Försök att vara normal, som du brukar.

Jag är/försöker vara så "normal" som möjligt. som jag brukar vara liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Famps:

[cry]

life is a bitch


   
SvaraCitera

Famps:

ta en fika liksom

Hur kan man motstå nått sånt. Hon kanske blev förvånad chockad och inte vet vad hon ska svara. Rädd för att det ska bli fel. Du kan ju alltid fråga lite försiktigt om hon har tid och vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gullan09:

Hur kan man motstå nått sånt. Hon kanske blev förvånad chockad och inte vet vad hon ska svara. Rädd för att det ska bli fel.

Jag vet faktiskt inte... Har också tänkt i dom banorna för att hålla hoppet upp lite [smile][crazy].

Gullan09:

Du kan ju alltid fråga lite försiktigt om hon har tid och vill.

har också tänkt på de, men vet inte riktigt när och hur jag ska fråga de liksom.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera