Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp..


Ämnesstartare

Jag fungerar så, jag blir inte sexuellt upphetsad av någon annan. Och med tanke på att han var otrogen mot mig nyligen så är det extra känsligt för mig, jag är inte någon psycho-tjej..
Jag frågade honom om han hade varit okej med att jag hade onanerat till en annan naken mans kropp, då sa han tvärt emot att han hade blivit sårad och arg utav det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så ja, han är lika "självisk" som jag, om det är vad du tycker.


   
SvaraCitera

cocolove:

Jag fungerar så, jag blir inte sexuellt upphetsad av någon annan.

Då är du nog i minoritet, alt. så förtrycker du det.

cocolove:

Och med tanke på att han var otrogen mot mig nyligen så är det extra känsligt för mig

Det är känsligt för rätt många, samhällets fel.

cocolove:

då sa han tvärt emot att han hade blivit sårad och arg utav det.

Då är han dum som inte förstår dig och med tanke på att han var otrogen så känns han som en idiot. Om jag vore du, och han inte bättrade sig, skulle jag göra slut.


   
SvaraCitera

cocolove:

Borde inte en rulle på sin egna nakna flickvän vara mer upphetsande än porr.

Första gången. Men man kan ej kolla samma porr mer än 3 gånger[no-no]
Porr ska endast ses som en hjälp vid självbefläckelse och är ej ett substitut för en flickvän.
Du behöver inte känna dig otillräcklig då detta ej är fallet.
Å låt pojken runka i fred[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

Då är han dum som inte förstår dig och med tanke på att han var otrogen så känns han som en idiot. Om jag vore du, och han inte bättrade sig, skulle jag göra slut.

Försöker ha överseende med att han trots allt är 2 år yngre, och inte är lika erfaren som jag är inom ämnet.
Jag försöker hålla mina åsikter borta så mycket jag kan, ingen gillar en tjatkärring. Men jag tyckte det var onödigt mycket porr han kollar på, börjar kännas som ett substitut.


   
SvaraCitera

cocolove:

Försöker ha överseende med att han trots allt är 2 år yngre, och inte är lika erfaren som jag är inom ämnet.

Han är tillräckligt gammal för att förstå.

cocolove:

börjar kännas som ett substitut.

Det är det inte. Ert samliv verkar inte lida av det i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

Det är det inte. Ert samliv verkar inte lida av det i alla fall.

På senare tid är han alltid för trött för att ha sex. Blir sur om jag ens rör vid honom. Tyckt det är underligt eftersom han sover ca 12 timmar varje natt. Trodde att han var inne i någon stressad period då han inte är så intresserad av sex helt enkelt.

Men så såg jag att han vart inne på tre olika porrsajter samma dag, jag undrar vart den där tröttheten tar vägen så fort han är ensam


   
SvaraCitera

cocolove:

Jag fungerar så, jag blir inte sexuellt upphetsad av någon annan.

"jag"


   
SvaraCitera

På vilket sätt var han otrogen mot dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

På vilket sätt var han otrogen mot dig?

Började chatta med nån random tjej, en vecka senare bestämde de träff, mitt på stan. Ljög för mig om att han var kvar i skolan och jobbade över. Dom hånglade, helt offentligt.
Hon har också pojkvän.


   
SvaraCitera

cocolove:

senare bestämde de träff

Oj, hur fick du reda på och varför dumpade du hnom inte på plats?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag märkte att han var skitskum, försökte fråga ut honom men han ljög mig rakt upp i ansiktet vilket jag märkte med en gång. Så jag kollade helt enkelt hans samtalslista, ville inte gå in bland hans sms och snoka. Men såg hennes nummer där, och mycket riktigt så var det som jag trodde.
När han inte hade något annat val så bekräftade han bara min teori, och bad om ursäkt för att ha kallat mig paranoid tidigare.

Jag har själv gjort snedsteg i mitt liv som jag ångrat efteråt, jag är väl för snäll för mitt eget bästa. Jag krävde att han antingen skrev till henne att det dom höll på med var över, eller att han drog ifrån mitt hus. Han valde det förstnämnda och har inte haft någon kontakt med henne sedan dess.


   
SvaraCitera

Jag tror inte att ert förhållande är bra för dig.
Ditt självförtroende sänktes när din pojkvän var otrogen mot dig och tar nu illa upp när han kollar på porr.
Porr är någonting nästan alla killar(och tjejer för den delen) tittar på, de onanerar och har kul ensamma. Man behöver ha sex med sig själv ibland också, inte bara med sin partner. Det har ingenting med dig att göra. Han är tillsammans med dig, han är inte tillsammans med tjejerna i porrfilmerna.
Jag tror egentligen att du borde lämna och gå vidare, jag tror inte att man kan läka ett förhållande där en partner har svikit förtroendet.

Trust is like a paper, once it's crumpled, it can't be perfect again.
(You can flatten the paper and try and make it as straight as you want, but it will never be perfect again.)


   
SvaraCitera

malber:

Jag tror inte att ert förhållande är bra för dig.

+1

Om ett förhållande trots ihoplappningsförsök fortsätter att skapa en massa ångest och dåligt mående i huvudsak så är det dags att ta sig ur det.


   
SvaraCitera

Måste nog tyvärr hålla med de två ovanstående. VIll du fortfarande ge det en chans så berätta för honom precis hur du känner och fråga vad han tycker


   
SvaraCitera