Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp!!


Ämnesstartare

I somras träffade jag en kille, han var otrogen, jag dumpade honom. Han vart tillsammans med min bästa kompis 🙁 Är jätteledsen över det, jag hade ju inte direkt glömt honom då.. hade ju känslor kvar. Idag är de fortfarande tillsammans och jag är kompis med dom båda. Grejen är den att han skriver ''puss, du är så söt'' och ''älskar ditt leende'' och sånt till mig. Sen, i skolan håller hon på och säger till alla att hon mår dåligt. Hon säger att JAG har känslor kvar för honom? Jag har ställt upp jävligt mkt för henne, att äns bli tsm med mitt ex var illa nog! När han o jag var på G skickade hon till och med nakenbilder på sig till hnm.. hon ska liksom vara min bästa vän! Asså shit, vad ska jag göra? Detta har plågat mig i ett halvår nu! Ska jag vara vara vän med någon av dom, berätta sanningen, eller ska jag stå ut? HJÄLP!


   
Citera

Grynet säger att man inte ska ta någon skit. [blush]


   
SvaraCitera

Dumpa både din "kompis" och killen.


   
SvaraCitera

Jag tycker du ska lita på Grynet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Dumpa både din "kompis" och killen.

Dumpar jag min kompis har jag inte mkt kompisar kvar för att hon är den som får folk att vända sig emot en...


   
SvaraCitera

nummerEtt:

Dumpar jag min kompis har jag inte mkt kompisar kvar för att hon är den som får folk att vända sig emot en...

Hon beter sig inte som en vän gör,va inte så jävla feg att börja om.


   
SvaraCitera

Mörda dom båda två...


   
SvaraCitera

nummerEtt:

Dumpar jag min kompis har jag inte mkt kompisar kvar för att hon är den som får folk att vända sig emot en...

då är hon ju en riktig vän [confused]


   
SvaraCitera

nazgul:

Mörda dom båda två...

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera

Dissa båda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stairway:

Dissa båda.

tror det är det jag gör..


   
SvaraCitera

nummerEtt:

tror det är det jag gör..

Bra, det är power!![bigsmile]


   
SvaraCitera

nummerEtt:

tror det är det jag gör..

Bra, det är power!![bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stairway:

Bra, det är power!!

good, de är dissade [badgrin]


   
SvaraCitera