Aviseringar
Rensa alla

behöver hjälp!


Ämnesstartare

Jag är en 16 årig tjej som går första året på gymnasiet.
I fredags var jag på ett disco / inspark för 16+ inom skaraborg, och alla hade vart på förfester innan förutom jag och mina kompisar. Jag hade aldrig vart på ett disco innan eftersom det har aldrig vart min grej. Men jag åkte dit för första gången på grund av jag ville ha kul.

Då la jag märke till en kille som såg lång, bra ut. Våra blickar mötte flera ggr, strax efter kände jag att nån kom bakom mig o börja hålla om mig, o dansa, och då va det HAN ! Jag hade ryggen mot honom ( i 10-15 min), men sen vände han mig om). Jag kände igen honom men kom inte riktigt ihåg, iallafall, så började vi hångla och han börja smeka mig överallt. Han även pullade mig...? ( jag hade på mig svarta tighta jeans, så fråga inte mig hur hans händer kom in) men är det normalt att bli pullad på dansgolvet? Jag antog att ingen såg oss men ändå kändes det konstigt. Han gjorde det två gånger! så vi höll på i över en timme. Sen tog han min hand och stoppade den i hans byxor. Han även frågade om vi skulle gå ut, flera ggr, men jag tackade nej. Han verkade ha druckit men såg inte så full ut.

Han är inte ifrån den staden jag kommer ifrån men dom som bodde i min stad o hans stad glodde på oss flera ggr. Den killen frågade vad jag hette o sa vart han va ifrån, vad han hette osv (skrev i anteckningar i mobilen). Och när han skulle dra, så gav han mig en lång kyss och kram. Han verkade inte vilja släppa mig.

Jag addade honom på fb halv timme senare o då accepterade han mig direkt, o gillade min profilbild, sen puffade mig 2 timmar senare.
Igår skrev vi lite på fb, vi skrev om helt random (puffkrig osv) :/
men det känns som att jag är lite intresserad och jag vet att det va bara engångsgrej. Men jag har ju ingen erfarenhet, vad ska jag göra? HJÄLP

P.s Jag skulle ha gått i hans klass annars, men jag bytte gymnasiet 2 dagar innan skolan började. Vi har ganska många gemensam vänner också!


   
Citera

Herregud, va rörigt. Mitt bästa råd e att fortsätta snacka, han kanske ÄR intresserad av lite mer... roliga grejer. Om du e redo för de, alltså. Låt allt ha sin gång, kort sagt [wink]


   
SvaraCitera

håller med dessi precis som vanligt:-) lyssna på henne hon är smart:-)

tkr du ska ge honom ditt mobilnmr så att ni kan snacka via sms också:-) har lärt känna en massa människor bättre genom sms:-)


   
SvaraCitera

cuzIcan:

håller med dessi precis som vanligt:-) lyssna på henne hon är smart:-)

aww, tack [love]

cuzIcan:

tkr du ska ge honom ditt mobilnmr så att ni kan snacka via sms också:-) har lärt känna en massa människor bättre genom sms:-)

precis. SMS/Kik/Texti e asbra om man ska lära känna ngn [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

håller med dessi precis som vanligt:-) lyssna på henne hon är smart:-) tkr du ska ge honom ditt mobilnmr så att ni kan snacka via sms också:-) har lärt känna en massa människor bättre genom sms:-)

men kommer inte han tycka att jag är för PÅ då? han puffar inte mig längre :/


   
SvaraCitera
höna

dagens ungdom


   
SvaraCitera

ninis:

men kommer inte han tycka att jag är för PÅ då? han puffar inte mig längre :/

har aldrig riktigt förstått mig på pokes, de är tidskrävande och man tröttnar snabbt på de, så lägg.inte så mkt vikt på det:-P tror inte att han skulle tycka att du är på man kan ge sitt mobil nmr till vem som helst i princip^^ not a biggy 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

har aldrig riktigt förstått mig på pokes, de är tidskrävande och man tröttnar snabbt på de, så lägg.inte så mkt vikt på det:-P tror inte att han skulle tycka att du är på man kan ge sitt mobil nmr till vem som helst i princip^^ not a biggy 😉

tack så mycket för tipset 🙂


   
SvaraCitera

ninis:

så började vi hångla och han börja smeka mig överallt. Han även pullade mig...?

skrattade här


   
SvaraCitera

vilket jävla "problem" [crazy] finns inga regler för sånt här, var öppen ärlig och genuin så antingen blir det bra eller så blir det inget.


   
SvaraCitera

ninis:

nte riktigt ihåg, iallafall, så började vi hångla och han börja smeka mig överallt. Han även pullade mig...? ( jag hade på mig svarta tighta jeans, så fråga inte mig hur hans händer kom in) men är det normalt att bli pullad på dansgolvet

men hallå, vadå "normalt"?? skit i det. ville du det? var det en okej sak att göra för dig? det är det enda viktiga. vad andra anser och inte är totalt oviktigt här.


   
SvaraCitera

isola:

vad andra anser och inte är totalt oviktigt här.

Precis. Skit i alla andra.

Gå på magkänslan, helt enkelt [bigsmile] tror i regel nt på varken kärlek elr magkänsla, men i just den här situationen så tror ja faktiskt att de e de bästa att göra. Ha lite kul [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessi:

Precis. Skit i alla andra.Gå på magkänslan, helt enkelt tror i regel nt på varken kärlek elr magkänsla, men i just den här situationen så tror ja faktiskt att de e de bästa att göra. Ha lite kul

isola:

men hallå, vadå "normalt"?? skit i det. ville du det? var det en okej sak att göra för dig? det är det enda viktiga. vad andra anser och inte är totalt oviktigt här.

Ja, sant.. men nu har jag gett upp. Jag insåg att han va inte min typ.. :/


   
SvaraCitera

ninis:

Ja, sant.. men nu har jag gett upp. Jag insåg att han va inte min typ.. :/

Åh, synd. Men du hittar en annan, bättre, som du gillar mer snart[smile]


   
SvaraCitera

ninis:

Jag kände igen honom men kom inte riktigt ihåg, iallafall, så började vi hångla och han börja smeka mig överallt. Han även pullade mig...? ( jag hade på mig svarta tighta jeans, så fråga inte mig hur hans händer kom in) men är det normalt att bli pullad på dansgolvet? Jag antog att ingen såg oss men ändå kändes det konstigt. Han gjorde det två gånger! så vi höll på i över en timme. Sen tog han min hand och stoppade den i hans byxor.

Yesus 🙂 Ni gör vad ni vill, upptäck livet men kom ihåg att livet kommer svida förr eller senare. Så var försiktig för hur mycket känslor du paketerar in i din själ för en annan människa. Ungdomar kan oftast inte kontrollera sina hormoner, därför tas ofta känslolivet ett hårt slag ifall man förlitar sig på allt som är på rosa moln under ungdomen. Men att ha roligt är viktigt, så kör men var försiktig!


   
SvaraCitera