Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp fort!


Ämnesstartare

Hur får man bort spermafläckar? Jag har bråttom så och är väldigt, väldigt tacksam för svar!


   
Citera
Ämnesstartare

Slicka på dem [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Slicka på dem

oh nose!mamsen kommer se spermafläckarna!hon har nog aldrig sett en sån[zzz]


   
SvaraCitera

FAIL [party]


   
SvaraCitera

smeta bajs över fläcken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Charlies darling:

oh nose!mamsen kommer se spermafläckarna!hon har nog aldrig sett en sån[zzz]

nej, varför skulle hon gjort det? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seriösa svar tack! dem är inte på ett vanligt ställe


   
SvaraCitera

sperma tas ut av sperma, sagga på fläckarna och gnugga så får du bort det, hade samma problem själv, fick rådet av en konsult.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prästkrage:

nej, varför skulle hon gjort det?

varför behöver du få bort dom då om d inte är risk för d ska bli pinsamt?[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Charlies darling:

varför behöver du få bort dom då om d inte är risk för d ska bli pinsamt?[zzz]

jamen nu är det ju det! det spelar dessutom ingen roll om hon har sett dem tidigare eller ej. det är lite speciellt denna gång och jag måste få bort dem


   
SvaraCitera

kallt vatten, inte varmt

blöt och gnugga tills det försvinner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prästkrage:

jamen nu är det ju det! det spelar dessutom ingen roll om hon har sett dem tidigare eller ej. det är lite speciellt denna gång och jag måste få bort dem

om du för första gången ska få hem en tjej och tycker d är pinsamt med spermafläckar så finns d faktiskt nåt som heter BYTA LAKAN.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Charlies darling:

om du för första gången ska få hem en tjej och tycker d är pinsamt med spermafläckar så finns d faktiskt nåt som heter BYTA LAKAN.

det är inte så! eftersom detta är mitt sista inlägg som ny användare så får jag förklara: jag kom igår på en svart tröja, jag trodde inte det skulle bli något eftersom det aldrig blivit något förr, men ny syns det väldigt, väldigt tydligt, om hon ser den vet hon vad jag gjort (det gör hon då det är hon som tvättar mina kläder) det är dem jag måste få bort!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prästkrage:

jag kom igår på en svart tröja, jag trodde inte det skulle bli något eftersom det aldrig blivit något förr, men ny syns det väldigt, väldigt tydligt, om hon ser den vet hon vad jag gjort (det gör hon då det är hon som tvättar mina kläder) det är dem jag måste få bort!

va va d jag sa[zzz]och sen nästa fråga,vem fan tycker d är smart att komma på en tröja och inte papper eller handduk??[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Charlies darling:

vem fan tycker d är smart att komma på en tröja och inte papper eller handduk??

Palla handuk [no-no]


   
SvaraCitera