Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp... har jätte mycket dåligt samvete....


Ämnesstartare

Aaa som jag sa då, jag behöver hjälp... Det är kanske så att ni inte kommer med några förslag men det skulle verkligen hjälpa för ja har så himla dåligt samvete...

Aja, först börja de med att jag lärde känna en kille genom min bästa kompis. Han är ett år äldre och väldigt söt och rolig. Efter en stund så bestämde jag o några kompisar att vi skulle tälta så vi frågade honom om han ville vara med och så o så klart ville han det. Sen några dar innan det lärde jag känna en kille i min klass som ja inte vart med innan o så fick han oxå vara med och tälta. Och efter det har vi vart med varandra jätte mycket och så. Och sen typ 1-2 veckor efter det säger då han som e ett år äldre att han gillar mig och att han började göra det när vi tältade, och ja berättade då att jag gillade honom oxå. Sen är vi nu tsm och har det jätte mysigt men då kommer jag till det som jag har dåligt samvete för och det är han som går i min klass. Bara för någon dag sen fick jag veta att han gillade mig mer än vän.... Jag visste inte vad jag skulle säga.. sen säger han att han mår dåligt så fort han tänker på mig och min kille och jag vill verkligen inte såra honom. Och han smsar alltid konstiga frågor som t.ex. vad jag skulle göra om han kysste mig eller om jag har tänkt honom som mer än vän och det känns så elakt att såra honom för han står så nära mig...

Någon som har ett förslag till vad jag kan göra?? [sad]

zoomed lillies.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

HjälpMigUpp:

Jag visste inte vad jag skulle säga

Säg som det är så får han bara se till gilla läget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HjälpMigUpp:

Jag visste inte vad jag skulle säga

Säg som det är så får han bara se till att gilla läget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nesinnas:

Säg som det är så får han bara se till att gilla läget.

Får la typ göra de...


   
SvaraCitera

Men va gulligt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Men va gulligt [smile]

Varför är det så gullit?? [crazy]


   
SvaraCitera

HjälpMigUpp:

Varför är det så gullit?? [crazy]

För att det är så barnsligt lol [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

För att det är så barnsligt lol [bigsmile]

Vadå barnsligt xD jag tycker de e jobbigt 😛


   
SvaraCitera

HjälpMigUpp:

Vadå barnsligt xD jag tycker de e jobbigt 😛

Konstigt, det är ju bara dumt. Och för den delen borde han ju inte hålla på så där, om han verkligen tyckte om dig lol


   
SvaraCitera

Säg att du inte har sådana känslor för honom (om du nu inte har det), och gör det väldigt klart (dock inte elakt) så att han inte fortsätter hålla på.
Han kommer över det i sinom tid, ingen fara på taket. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

borde han ju inte hålla på så där, om han verkligen tyckte om dig

i för sig... får ta och prata med honom idag eller imon då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

känslor för honom (om du nu inte har det)

känslor för honom (om du nu inte har det)
de ända känslorna jag har till honom är som vän..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Han kommer över det i sinom tid

jag får la hoppas det


   
SvaraCitera
Hando

HjälpMigUpp:

Någon som har ett förslag till vad jag kan göra??

Taskigt läge där dú...men det finns inte så mycket du kan göra, var schysst mot den andre som smsar skumma frågor så tar han det bättre än om du skulle varit fjortis-bitch. Om inte annat lär han sig att livet inte är rättvist ^^


   
SvaraCitera

Lägg ner och stäng av ditt samvete skall man avra ihop med någon för va snäll eller vadå?
Snäll gå ur skolan .


   
SvaraCitera