Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp... har jätte mycket dåligt samvete....


Ämnesstartare

Hando:

var schysst mot den andre som smsar skumma frågor

Jag är snäll mot honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

kall man avra ihop med någon för va snäll eller vadå?

Nej men ändå... och ja försöker verkligen att inte ha dåligt samvete men han gör det inte så lätt för han påminner mig om det hela tiden


   
SvaraCitera

HjälpMigUpp:

de ända känslorna jag har till honom är som vän..

Säg det till honom då. Säg att ni kan vara vänner, om du nu vill det, men att det inte kommer att sluta med något annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cowboy:

ni kan vara vänner, om du nu vill det,

ja det vill jag för innan allt händ var han typ som en bror för mig


   
SvaraCitera

HjälpMigUpp:

de ända känslorna jag har till honom är som vän..

Då är det inte mer än rätt, mot dig, din pojkvän och den andra killen, att säga det. [smile]

HjälpMigUpp:

jag får la hoppas det

Du överskattar dig själv om du inte tror det. Ni är 14 och ni är inte ens tillsammans, han har haft de här känslorna... Hur länge? 2 veckor? En månad? Han kommer över det. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Han kommer över det.

Tack det känns mycket bättre nu 🙂


   
SvaraCitera

HjälpMigUpp:

Nej men ändå... och ja försöker verkligen att inte ha dåligt samvete men han gör det inte så lätt för han påminner mig om det hela tiden

Försök vara barn så länge du kan och väx inte upp för snabbt med en jävla massa skuld känslor ,alkohol, knark, sex. I längden önskar du vill du bara ligga och gråta dig bort om du fortsätter leka vuxen.

När du väl är mogen på riktigt fattar du vad onödigt allt har varit.

Och är inget jag säger för jag direkt bryr mig om dig för de gör jag inte men är så trött på alla vilsna tonåringar som följer andras nerträskade fotspår. Du är 14 för fan killar gör dig ledsen redan nu verkar de som ta de lugnt och chilla. Vem kan vara arg på dig egentligen du är bara ett barn du får göra misstag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Vem kan vara arg på dig egentligen du är bara ett barn du får göra misstag

aa du säg de till alla som blir arga på mig bara för att jag gör något de inte vill


   
SvaraCitera

HjälpMigUpp:

aa du säg de till alla som blir arga på mig bara för att jag gör något de inte vill

Vem är arg på dig menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Vem är arg på dig menar du?

Killen som gillar mig är arg på mig men jag fattar inte riktigt varför han är arg för han säger att de inte har något med det att göra. O sen har jag en kompis som är arg på mig bara för att mina föräldrar hittade våran vattenpipa, öl o cider så att de snackade me hennes föräldrar o hon la allt på mig och nekade det bara


   
SvaraCitera

HjälpMigUpp:

Killen som gillar mig är arg på mig men jag fattar inte riktigt varför han är arg för han säger att de inte har något med det att göra.

När jag gillar en tjej brukar jag tro att jag älskar dem men de gör jag inte jag tror nog de bara för stunden. Sen när dem dissar mig så blir de som de värsta åskmolnet i huvet på mig. Jag blir nog mer arg på mig själv men tar ut de på dem flesta, för jag har svårt träffa tjejer jag tycker om som gillar mig tillbaka. Hur som helst inget du gör kan göra honom glad han undrar nog mer varför de går dåligt för honom. Och om du låtsas gilla honom blir de ju bara värre. Du måste vänta tills han har nån ny kärlek.

HjälpMigUpp:

vattenpipa, öl o cider

Du är helt anonym nu ingen av dina kompisar kan ge dig grupptryck.
KAn du bara svara blir du lycklig av de livet? Är du verkligen lycklig med alla dessa problem som uppstår av skit saker? Du är 14 år du skall bara ha roligt tycker jag sporta och ha kul bry dig inte om killar för dem jagar efter dig och inte tvärt om .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

funkar inte dubbelliv [wink]
Ne men, Du har inte gjort något att ha dåligt samvete över. Killen i klassen verkar dessutom vara nybörjare på tjejer och inte blivit sårad (Därmed härdad) och tar det väl hårt.. Vet nu inte hur du ser på denna killen ifråga, om han hade varit en potentiell pojkvän om du inte hade haft han som är ett år äldre nu. Och om han är så säg till honom att inget kan hända mellan er nu.. Men OM du och din kille inte funkar, så kan du tänka dig honom (låter fel men visste inget annat sätt att säga det på[crazy]) Om annat så borde han bli lugnare av den tanken iaf!! fast sen finns oxo möjligheten att det bakslår och får motsatt effekt och han blir värre och frågar mer och blir jobbigare...

Och att han är arg kanske beror på att han ser det som om du gav missriktade signaler genom att låta honom följa med och tälta.. Men once again, inte ditt fel, killar har väldigt svårt by nature att bara vara vän med tjejer [rolleyes]


   
SvaraCitera

hur är bilden relevant? jag förstår inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Jag blir nog mer arg på mig själv men tar ut de på dem flesta, för jag har svårt träffa tjejer jag tycker om som gillar mig tillbaka.

Tack, det är bra att få förslag på hur han kan tänka som typ du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verion:

Men once again, inte ditt fel, killar har väldigt svårt by nature att bara vara vän med tjejer

aa jag har märkt det och det kan bli jobbigt ibland med men tack för förslagen


   
SvaraCitera