Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp i datordjungelvärlden! DATORKÖP!


Ämnesstartare

Och NEJ jag tänker inte skriva detta i den stora tråden om datorköp för då kommer ingen svara så jag skriver detta i Klotter istället så ni inte kan låsa detta.

Jag vill köpa en ny stationär dator och detta ska vara en speldator så jag kan spela the sims 3 hehe skratt osv ja

Men VILKEN!?!?!? Ingen som kan hjälpa mig att hitta en "speldator"? [sad]
Vet att man ska bygga en egen men jag kan ej det men såg att man kan välja delar själv så sätter de ihop men jag vet ju fan ingenting om datorer 🙁

Kan inte du som datorkunnig gå in på någon hemsida och säga vilken jag bör köpa?


   
Citera
Åtta

Tråden flyttad från Forum X/Klotter


   
SvaraCitera
Issen

Angelize:

Kan inte du som datorkunnig gå in på någon hemsida och säga vilken jag bör köpa?

Beror som sagt på om du vill köpa ett färdigt paket eller välja lösa delar och montera själv alternativt betala för montering.

Sen. hur mycket pengar ca får det kosta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Googlade och det första jag fick fram var dessa
http://www.boulevard.se/speldator.aspx

Är de bra tro?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Beror som sagt på om du vill köpa ett färdigt paket eller välja lösa delar och montera själv alternativt betala för montering.

Jag vill inte montera själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ä

Skulle aldrig, någonsin, köpa något från boulevard efter vad jag hört om dem : > bara ett tips.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Skulle aldrig, någonsin, köpa något från boulevard efter vad jag hört om dem : > bara ett tips.

Det kommer hinna bli 2010 innan jag hittar en dator
irriterande
finns för många
och alla datorkunniga säger att dittan och dattan suger
finns kanske ingen som duger
f*******n


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Och NEJ jag tänker inte skriva detta i den stora tråden om datorköp för då kommer ingen svara så jag skriver detta i Klotter istället så ni inte kan låsa detta.

jo det tänker du 🙂
ingen särbehandling bara för att du är du utan du kommer få svar där 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera