Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp! läs gärna


Ämnesstartare

Detta är en väldigt kortfattad berättelse så ni bara vet[bigsmile] Men först lite info om mig, ganska vågad i nästan allt förutom tjejer, oskuld och okysst. Men lång,skön ganska snygg.. kille 15år skulle jag beskriva mej som[cool]

Men Joo Det var en lördag och mina föräldrar hade bjudit hem en familj vars dotter(också 15 år) jag alltid gillat väldigt mycket... och det blev en del ögonflört vid middan, vi snackade en hel del den dan för dom kom vid runt kl 3.

vi kom också överenns att vi skulle gå på göteborgsfestivalen nästa dag så hon fick sova över. blev lite ögonfört vid middan också. men när hons familj gick åkte hem och min familj la sig så satte vi oss och kollade på 2 filmer i min stora säng istället[crazy] kl var 4 när dom var slut och hon orkade inte gå lägga sig i ''sin'' säng utanför så jag bara skitsamma och gick och la mig breve hon på rygg med armarna bakom huvet. sedan började hon smeka min arm[confused] sen tåflörta och då kända jag mig nästan tvungen att smeka tillbaks... och sen fann jag mig själv ligga på hon[chocked] och hon började kyssa mig, detta var också min första kyss nånsin[blush] hade ingen aning vad som skulle hända men vi låg på varanna och kysstes och smektes ett tag tills vi hörde min förälder vakna så jag fick godnattkyss och fick hon att lägga sig på sin plats i sofffan utanför och då var kl 6! på moronnen (min mamma vaknade av pappas snarkningar och gick och la sig på en annan plats fick vi reda på nästa dag) men hela nästa dag gick vi runt på stan och festivalen, blev en hel del massa hångel också[rolleyes] sen efter jag hade följt henne till spårvagnen(hon bor 2 timmar ifrån) så kom det precis och hon var tvungen att springa så det blev knappt ett hejdå, men fick slängkyss när hon skulle gå på[crazy]. och jag vet att hon gillar mej mycket och jag gillar hon men jag gav aldrig nåra komplimanger för det är jag dålig på[blush]

när jag kom hem samma kväll hittade jag hons facebook och så ser jag att hon har en kille enligt relationsstatusen men jag lät bli att skicka vänförfrågan för tillfället. nästa dag har hon en ny profilbild med hans namn överallt[chocked] och dagen efter det skickar jag vänförfrågan och får svar dagen efter det[tired] och då har hon plötslig ändrat relationsstatusen till singel och tagit bort profilbilden.

sen får tag på hons nummer (från en vän som också sa att dom 2 hade brutit upp) så ringde jag hon direkt och frågade ifall hon ville hitta på nåt nån dag, men hon sa att hon hade fullt upp i typ 3 veckor med skolan,kompisar, fester och sånt men jag skulle jättegärna vilja träffa henne igen snart... spelar hon bara svårfångad elr har hon blivit ointresserad elr nåt?[sad] hur ska jag göra?


   
Citera

tarex:

spelar hon bara svårfångad elr har hon blivit ointresserad elr nåt? hur ska jag göra?

Fråga om du kan hänga med på någon av festerna då


   
SvaraCitera

fråga ifall du får följa med på någon av festerna


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Fråga om du kan hänga med på någon av festerna då

fan han inte se att du skrev xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Fråga om du kan hänga med på någon av festerna då

aa fast jag känner verkligen inga där hon bor och dessutom brukar jag aldrig gå på fester helr[shake]


   
SvaraCitera

tarex:

aa fast jag känner verkligen inga där hon bor och dessutom brukar jag aldrig gå på fester helr

Dags att börja då! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venne, hur tckr du jag ska fråga hon? [tard] ganska osäker på vad jag ska säga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tarex:

Men lång,skön ganska snygg.. kille 15år skulle jag beskriva mej som[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ähh d var bara på skämt[tired] men ful är jag inte[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha.. ursäkta att jag är språkpolis men

HONS borde bytas ut mot HENNES.
Det låter fördjävligt unge man. [bigsmile]

när du har ändrat det kanske jag kan ta texten mer seriöst [blush]


   
SvaraCitera

tarex:

Venne, hur tckr du jag ska fråga hon? ganska osäker på vad jag ska säga

Snacka om fester, vänta på att hon nämner dem hon ska på, fråga om du kan hänga med?


   
SvaraCitera

Tjejer är onda


   
SvaraCitera